Merhaba kızlar napyosunuz☺️♥️
Ben yeşil çayımı yudumluyorum yağmur durunca annemlere gidicem prensesim dün akşam orda kaldı aşırı özledim burnumda tütüyo☺️♥️♥️
Ev supurcem birazdan kader yhaa
Soba bana ben sobaya bakıyorum komşumu bekliyorum yardım edecek temizlicez afiyet olsun sanada
Afiyet olsun yhaa
Afiyet olsun
Bende oğlumu uyuttum evi toplamayı düşünüyorum
kardeşimizi görmeye hastaneye gitmiştik şimdi uyumaya çalışıyoruz. Uyusada azcık soluklanıp evi toparlasam. Her yer oyuncak
1,512,285 soru
24,667,138 cevap
367,049 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın