Kizlar bebeğim 3 haftalık ve gaz problemi yaşıyoruz onu rahatlatmak için ne yapmam lazım kimyon yiyorum ve gaz yapan şeylerden uzak duruyorum masajda yapıyorum gazını alıyorum her emmeden sonra.ilacimizda var ama hala aynı sanki hiç yapmamış gibi..belli bir dönemden sonra geçer mi bu gaz sorunu .
1,512,441 soru
24,669,200 cevap
367,164 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın