Kizlar bebeğim 3 haftalık ve gaz problemi yaşıyoruz onu rahatlatmak için ne yapmam lazım kimyon yiyorum ve gaz yapan şeylerden uzak duruyorum masajda yapıyorum gazını alıyorum her emmeden sonra.ilacimizda var ama hala aynı sanki hiç yapmamış gibi..belli bir dönemden sonra geçer mi bu gaz sorunu .
1,512,419 soru
24,668,852 cevap
367,149 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın