0 oy
178 göst.
Diğer kategorisinde (41 puan) tarafından
Mama kullanıyoruz sadece anne sütü almiyo artık malesef hemen on yargılı olmayın lütfen gerçekten çaresiz kaldığım için yazıyorum tekrardan geçen post atmıştım mama yardımı için şuan mamamiz bitti elimde 4+ hero baby mamalri var kaşık maması onu biberona yapabilir miyim sulu bir şekilde nasıl yaparım ağlıyo çok bide öksürük basladi halsiz ve bitkin duruyo napcagimi bilmiyorum

1 cevap

0 oy
(16,142 puan) tarafından
Yapacak birşey yoksa neden olmasın ? 

Biberona da olur içine az koyarsın 
(41 puan) tarafından
Oyle yapicam mecburen mama alana kadar nasıl yapacağımı bilmiyorum biberonda
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 282 göst.
0 oy
7 cevap 476 göst.
0 oy
17 cevap 579 göst.
0 oy
1 cevap 166 göst.
25 Nisan 2023 Diğer kategorisinde Ayseglll (659 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,574 soru

24,671,011 cevap

367,261 kullanıcı

...