0 oy
197 göst.
Diğer kategorisinde (292 puan) tarafından
Kizlar 2 yasinda bebegim icin menenjit asisi yaptircam ama her bebek farkli bisey soyluyor.

Nimenriz ve bexeroyu kac doz yaptırmam lazim.bi doktor ayni anda iki ay arayla ikikez yaptir dedi.digeri tek doz ve sirayla farkli aylarda yaptir dedi.yardima ihtiyacim var yaptiranlar nasi yaptirdiniz kizlar

1 cevap

0 oy
(3,851 puan) tarafından
Büyük kızıma yapmıştım 2 yaşını geçtikten sonra. Nimenrix yaptık 2 ay sonra 2.doz oldu. Yeterli dendi. A tipi sanırım.
(292 puan) tarafından
Tskederim cnm yazdigin icin.
(3,851 puan) tarafından
Rica ederimm
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 265 göst.
4 Mayıs 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Zbasmmr (940 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 196 göst.
15 Şubat 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mormenekse (1,404 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 371 göst.
0 oy
4 cevap 305 göst.
11 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Metropol yorgunu (274 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,324 soru

24,667,770 cevap

367,081 kullanıcı

...