Bende de olurdu hatta sonraki haftalarda daha çok kasılıyor sertleşiyor. Bana doktor magnezyum başlamışt. Normal demişti. Sen yine görün bence. Bebeğim doğdu 9 aylık oldu ama şuanda hatırladm yaşadım aynısını çok fazla oluyordu Bu arda yorulunca ve karnım ülüyoünce oluyordu sanki siz de bi bakın. Öyle bir bağlantı kurabiliyorsanız dikkat edersiniz
Hareket edip yer değiştirmeye çalışınca bazen öyle olur tatlım
1,512,349 soru
24,668,015 cevap
367,105 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın