0 oy
200 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (444 puan) tarafından
Kızlar 2.el oto koltuğu alacağız bu markayı kullanan var mı acaba 

3 Cevaplar

0 oy
(187,419 puan) tarafından
hic duymadim ben izifixlimi
(444 puan) tarafından
O da yazmiyo ama nette 1800 tl genelde pahali olanlarda oluyo diye biliyorum
-Reklam-
0 oy
tarafından
Post üste çıksın 
(444 puan) tarafından
Sagol kuzum
0 oy
tarafından
Bu markayı mühendisin oğlu sürekli  tavsiye ediyordu ama model fln bilmiyorum. Onun ssayfsina bir bakın.
(444 puan) tarafından
Baktim kuzu onun önerdiği başka modeli bilmiyorum ya emin olamadim 2.eline 700 dediler

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 129 göst.
20 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Ygzkaan (70 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 182 göst.
0 oy
4 cevap 282 göst.
0 oy
3 cevap 215 göst.
23 Haziran 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Pakize333 (9,762 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,377 soru

24,668,371 cevap

367,122 kullanıcı

...