0 oy
1,002 göst.
Kültür-Sanat kategorisinde (161 puan) tarafından

Konya'lı hanımlar bi gösterin kendinizi Belki komşuyuz ben karatay dayım siz nerdesiz

1 cevap

0 oy
(8,568 puan) tarafından

Biri beni mi çağırdı:)) bende karataydayim 

(8,568 puan) tarafından
Kızılayda da ayni ya hele hacer hanimda daha da dolu alıştım sessizlik olsun net bilgi versin başım gözüm üstüne
(1,517 puan) tarafından
Nasıl Azer hanımda da mı öyle tek sen olmıyomusn? Mesela kızılay da odada sadece eşimle ikimiz olurz
(8,568 puan) tarafından
Ben ultrasona girecegimde yada çıkacagimda muhakkak biri oluyor diğeri de sekreterin önünde oluyor kalabalık olduğu zamanlar öyle oluyor
(8,568 puan) tarafından
Ama eşim varken yalnız oluyorum bayan çıkıyor eşim öyle geliyor
(1,517 puan) tarafından
Hmmm anladm canm onun hastası daha çok gerçi kapının önü hep çok kalabalık oluyor
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 976 göst.
6 Mart 2019 Kültür-Sanat kategorisinde ARMES (161 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 175 göst.
22 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Isteoylesine (375 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 250 göst.
+1 oy
14 cevap 1,047 göst.
24 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Sevmm (3,224 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,216 soru

24,666,322 cevap

367,000 kullanıcı

...