Sebebi ne canim
Kaç senelik evli ve kac senedir Birlik oturuyorsunuz. Çünkü şu zamanda birlik oturmayı hiç kimse kabul etmiyor. Birlik oturanlar evlerini ayırıyor. Ayrı bir ev hayatınız olsa böyle problemler de olmaz diye düşünüyorum Rabbim gönlünüze göre versin inşallah
1,512,202 soru
24,666,218 cevap
366,988 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın