Kalp rahatsızlığı oldum titretme tuttu sonra üstümde kaldı bugün kardiyolojiye gittim cihaz taktı 24 saat takip edecek yarın sonuç belli olacak .EKG cektir kardiyolojiye git.
1,512,818 soru
24,674,230 cevap
367,441 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın