Kalp rahatsızlığı oldum titretme tuttu sonra üstümde kaldı bugün kardiyolojiye gittim cihaz taktı 24 saat takip edecek yarın sonuç belli olacak .EKG cektir kardiyolojiye git.
1,512,824 soru
24,674,387 cevap
367,447 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın