Sonbahri daha çok sewiyorum ne sıcak ne soguk
Bende cok SEVİYORUm kışı yazın sıcağa çare yok kışın ısınabiliyoruz ama
Kış Cok hasta oluyorum ama olsun☃️
Kış favori mevsim oldum olası sevmem yaz gününü nedense
1,512,150 soru
24,665,539 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın