15 temmuz köprüsündeyiz. Anadolu yakasına gidiyoruz gezmeyee ( fotoğraf ters oldu sanırsam :) )))
Napiim bebiş uyutuyom gezmek iyidir canım
Evde yemek yapıyorum
1,512,745 soru
24,673,303 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın