15 temmuz köprüsündeyiz. Anadolu yakasına gidiyoruz gezmeyee ( fotoğraf ters oldu sanırsam :) )))
Napiim bebiş uyutuyom gezmek iyidir canım
Evde yemek yapıyorum
1,512,737 soru
24,673,083 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın