Yok cnm değil ben cok telefon la oynarım kızar bana şu 4 gündür sesini çıkarmıyor evde yatıyor Sohpet etmeye fırsatimiz oluyor
Benimki tan tersi ya ben elime alınca kızıyor
1,512,233 soru
24,666,633 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın