Hormonlar işte hqhqqhhhq :d
Ben 3 aylığım henüz ne duygusallık ne bulantı me baş dönmesi ne halsizlik hiç bişey yok sadece bel ağrısı bakalım ilerleyen zamanlarda belki başlar
Sadece hamilelik değil balıım bence dogum sonrası mood bu
1,512,557 soru
24,670,785 cevap
367,241 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın