0 oy
93 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (32 puan) tarafından
hamileyim buraya yazmamın sebebi millet herşeyi şikayet ediyor sohbete yazın diyor neyse simdi ben 11+2 hamileyim ama herşeyden o kadar midem bulanıyo ki bir gün iyi oluyorum yiyorum o da canım çekerse ama sonra yine hiçbişey yemek istemiyorum böylede aç kalıyorum kimisi ilk 3 ay olur bisey olmaz diyo sizcd

7 Cevaplar

0 oy
(1,111 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Vala ben 14 haftaligim bendede öyle bı iyi bı midem bulaniyo ama 4 kilo almışım boyleyken
(32 puan) tarafından
bende veriyorum aksine 68 kiloyla hamile kaldım 62 oldum
(1,111 puan) tarafından
Vala doğuma kadar nolacak bakalım :)
-Reklam-
0 oy
tarafından

9 ay boyunca kustum 2 kg aldım sadece 3.480 doğdu kızım, hıcbırsey olmaz yanı :) 

(32 puan) tarafından
tesekkürler bu yoruma ihtiyacım vardı üzülüyorum cocuk ölür düşer engelli doğar diyen cok oluyo keske yemek yiyebilsem canım bişey çekse diyorum çok fazla uyuyorum yaklaşık 10-11 saat kadar. sadece arada uyanıp su içiyorum lavaboya gidiyorum evet karnımda bosluk hissediyorum ama gidiyim yemek yiyim dedigim an midem bulanıyo
tarafından
Merak etme bebiş senın butun vıtamınlerını alıyor ben doğum yaptığımda butun vıtamınlerım yerdeydı çünkü kızım hepsını çekmiş yemek yıyemedıfım ıcın ben vıtamınsız kalmışım :) sapasağlam doğdu sapasağlam da büyüyor çok şükür duan da yaşıtlarından ılerı kılosu boyu Rabbım koruyor hıc üzülme
0 oy
(303 puan) tarafından
Çok normal hamilesin bebeğin için katlnacaksin
0 oy
(8,086 puan) tarafından
Valla ben 6 7 ay tiksindim bulandım son bir aydır filan iyiyim bu seferde baş ağrısı bel ağrısı kramplar peşimi bırakmıyo 
(32 puan) tarafından
işimiz zor desene :) kucagımıza almayı nasip etsin rabbim o zaman herşeyi unutuyormuşuzz
(8,086 puan) tarafından
Evet öyle oluyo canım amin :)
0 oy
(559 puan) tarafından
Aynı durumu birebir yaşıyorum canım . Aseriyorum ama yemek yiyemiyorum maalesef. Çok kötü bir durum tarifsiz kötü bir koku geliyor sürekli burnuma özellikle yemek yaptığımda

İşin kötü yanı o kötü koku gibi tad almam bu 1 aydır neredeyse açım yemek düzenim hiç yok peynir ekmek meyve yiye yiye gına geldi artık .. benimde nedense 21. Haftada başladı bu sorun şuan 25 w5 haftalık gebeyim alıştım ama zor bir durum umarım hemen düzelir bu durum . Sana da çok geçmiş olsun canım 
(32 puan) tarafından
cok tesekkur ederim benimde yoktu 11 haftalıkken basladı aynı şekilde kendi yaptıgım yemekten o evi saran değişik yemek kokusundan iğreniyorum allah yardımcımız olsun inşallah sende düzelirsinn canımm
(559 puan) tarafından
Amin canım inşallah gerçekten piskolojikmen çok çöküyor insan çünkü
0 oy
(670 puan) tarafından
Doğum yapana kadar hergn bir istifra ettim hatta doguma gttigim gün bile gecmedi ama 3-4 ay snra gecenler war
0 oy
(933 puan) tarafından
Iki gebeligimde de yirmi hafta sürdü 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 222 göst.
12 Nisan 2022 Aile kategorisinde Esra & (211 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 350 göst.
0 oy
2 cevap 52 göst.
14 Nisan 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kubra2425 (98 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 310 göst.
17 Mart 2022 Aile kategorisinde 2323 (1,698 puan) tarafından soruldu

245,343 soru

7,138,984 cevap

26,977 kullanıcı

...