Ayyy hiö sevmem resim çizmeyi çöp adamı bile düzgün çizemem hahaha
Ben çiziyorum çok profesörce olmasada. Fena değil çizimim herkes beğenir her türlü boyama çizme işlerini severim tablo vs yaparım. Evdemi yapmak istiyorsunuz
Bekarken çiziyordum karakalem
...
Biraz bulanik çıkmış ama bu tarz ciziyodum ben de simdi hic yapamıyorum
1,512,592 soru
24,671,167 cevap
367,270 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın