Doğduğundan beri uyku tulumu kullanıyorum. Üstünü örtmüyorum. Bende 3 tog var evimde soğuk değil sadece zıbın giydiriyorum uzun kollu. İçine evinin ısısı ve tog değerine göre giydirmen gerek. Markaların tabloları oluyor. Onlara bakarsın.
1,512,558 soru
24,670,813 cevap
367,245 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın