Benim bebis uyudu ama ben uyanip duruyorum Uyuyamayinca ben de bi gireyim dedim ☺️❤️
Doğum sancısı çekiyorum gibi bir şey
Şuan şey modundayım "ne uyuması kardeşim bayılmışım"
Ay bebişi uyuttum dedim 5 dk telefona bakayım bi video izledim gülmekten öldüm şimdide uyuyamıyorum :/// uykum kaçtı
1,512,825 soru
24,674,406 cevap
367,449 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın