Ben 8 ay olunmamasi normal diye biliyorum sizin cok gecmis bence kontrol amaclu gitmelisiniz aksatmaya gelmiyor çünkü ya erteledikce sorunlar birikiyor kadin hastaliklari böyle
1,512,150 soru
24,665,544 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın