0 oy
343 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Biz ilçede oturuyoruz hava şartları malum karlı kaynanam gil merkeze kardeşinin yanına gitti ben de merkezdeydim hamileyim doğum yakın kontrole gittim birkaç gün annemlerde kaldım ve eşim aldı beni ama dönüşte aşırı kar yağdı ve evimize gidemedik evimiz yüksekte çünkü. Kaynanam gilin evinin anahtarı vardı eşim ben merkezdeyken orda kalıyordu annesi gili aradı biz sizin evde kalacaz dedi birkaç gündür burda kalıyoruz kaynanam gil de yol şartları dolayısı ile gelemiyor bugün biraz daha iyiydi hava bende evimizi özledim. Hazırlık yapıp merkeze annem gilin yanına geri dönmem lazım. Neyse eşim dün gitti bilgisayar getirdi iş yerinden  oyun oynuyor sabahlara kadar   bu benim kanıma dokundu annesini aradım yollsr açıldı arabalar geçip duruyor anne gelirseniz yarın gelin dedim az önce aradılar biz geliyoz haberiniz olsun diyorlar gecenin bu saati geliyorlar ben cok şaşırdım eşimde senin yuzunfen geliyolar anan gilin yanından geldin huzurmuzu kaçırdın dedi BeyinsizZz araba çıkmıyor bizim eve dedi doğurdum doguracam çok zoruma gitti ağladım ben bu hasta diye annem gilin yanindan geldim Ona bakmak için o bana asla acımıyor ben karlı yerde hiç yaşamadım ne bileyim yolların hala buzlu olduğunu geçen giden arabaları gördüm öyle konuştum empati kurmuyor yollar kötü kafana göre iş yaptın deyip bağırdı bana ne yapayım ben eşyalarımı evimden alıp annem gilin yanına gitmek istiyorum zaten riskli hamileligim sorunlu geçiyor gece vakti anası gil geliyo ben onların huyunu biliyom gelir onlar sen bosbogazsin dedi zaten yarın veya öbür gün geleceklerdi kötü olan ben oldum çok kötü hissediyorum tansiyonum çıktı üzüntüden kötü bir üslupla eleştirmeyin beni lütfen. Ne yapayım ben yaranamiyorum her şeye laf diyor gündüz kahve yaptım koyu oldu ona bile laf dedi yapmaz olaydin dedi sevmek kalbini açmak bu kadar mı kötü bişe hep entrika mi cevireyim ben on aylık evliyim ama bıktım ya altı yıllık geçmişimiz var bu böyle değildi ya . :(

5 Cevaplar

+1 oy
(697 puan) tarafından
Sende ki hata ne biliyor musun o öküz kocan hasta diye koşa koşa yanına gelmendi bırak boknda boğulsun öküz boylerine su bile vermiycen o bilgisayarı da Alaçan durup durup gtune sokacan öyle yapınca tohtarlar
tarafından
Haklısın kendimden çok fedakarlık yapıyorum çocuk gibi davranıyor gotuuu kalkti
(697 puan) tarafından
Kaldırma gtunu o kadar ne sanki herkes görevini yapiyo erkeğin işi evine ekmek getirmek kadın da o ekmek den as yapmak hastayım mi diyo benimde ağrım var de geç otur geldin de ne oldu en ufak şeyde affediyoruz ama yapılanları da unutmayın aklınızın bı köşesinde kalsın
-Reklam-
0 oy
tarafından
Başlığı düzelt cnm kapanır 
tarafından
Düzelttim canım oldu mu acaba
tarafından
Olur herhalde Allah sana sabır versin kötü birşey yapmışsın eşin baya abartmayj seviyor
tarafından
Salakkk çünkü
0 oy
(1,798 puan) tarafından
1)Sen niye kaynananları çağırmak gibi bir işgüzarlık yapıyorsun eşin çağırır gerekirse o konuda haklı. 2) Madem yolla hala bozuk geri arayıp yollar bozuk gelmeyin neden demiyor 3) o demiyorsa sen neden arayıp söylemiyorsun ben yanlış görmüşüm vs . diye ? 4) Böyle kazma bir adama hamile halinle neden hizmet ediyorsun 5) Neden kendine değer vermiyorsun? 
tarafından
düzenlendi
Yollar bozuk dedik aradık video bile attık ama aradılar aniden geliyoz dediler suçlusu da ben oldum bı kere yol iyi dedim bin kere yol kötü dedik duyan benim lafımı duymus eşim agzima sictii çok zoruma gitti  Haklısın hamileyim dokuz aya girdik hala onu bunu yap çay koy kahve koy vs isteği bitmiyo düşüncesiz birisi böyle biri oldugunu bilmiyordum altı yıldır tanidigimi sanmışim ben eşin dinimizdeki görevini yerine getiriyorum kendime değer vermiyorum galiba haklısın ama çok kötü birisi sinirlenince vurup kırıp dagitmakla tehdit ediyo
(1,798 puan) tarafından
Sen de onu tehdit et. Neyden korkuyosa onunla. Babansa baban abinse abin polisse polis. Haddini bilmek zorunda.Sen çok merhametlisin benim gibi ve eşinde aynı benimki gibi konuşmalarından anladım anne babasının gözünde iyi olmak için seni rahatça harcar. Eskiden bende korkardım ama artık ben onu pıstırıyorum . Tehdit ediyorum. Seviyorumda. Ama haddini bilecek. Ben ona kıyamıyosam oda kıyamıycak. Herşey karşılıklı. Bide sana öyle kötü davrandığı zaman pişmanlık hssetmedikçe affetme. Kavgada etme. Eskisi gibi davranmaki bi yaptığı hayvanlığı bilsin.
0 oy
tarafından
Böyle adamlar nankör oluyor memnuniyetsiz oluyor ne yaparsan yap memnun edemezsin malesef
0 oy
(2,842 puan) tarafından
İkinizde hatalisiniz bence sen cagirdina yan oda bilgisayar oynadina hayırlısı.
tarafından
Amin canim

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 591 göst.
20 Temmuz 2020 Aile kategorisinde Eda06 (3,321 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 449 göst.
13 Ağustos 2019 Aile kategorisinde Beyaz Gül (639 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 539 göst.
13 Haziran 2019 Aile kategorisinde Beyaz Gül (639 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 335 göst.
24 Mayıs 2020 Aile kategorisinde misafir tarafından soruldu

246,031 soru

7,166,041 cevap

27,014 kullanıcı

...