0 oy
78 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,496 puan) tarafından
Arkadaşlar ben çocuk hastalıkları na 1 şubata randevu aldım ama kalça çıkığı için ayrı bir randevu mu gerekiyor?

8 Cevaplar

0 oy
(4,617 puan) tarafından
Canım çocuk doktoru girecek önce o seni yönlendiriyor zaten
(1,496 puan) tarafından
O zaman doğru randevu almışımmm.. tesekkur ederim :))))
(4,617 puan) tarafından
Rica ederim canm. Evet canm doğru onlar orda sana gün verir zaten doktorun gönderir o bölüme
tarafından
Aaaa ben ortopedi ye almıştım yanlış mı almışım
(4,617 puan) tarafından
Hasibenur cnm ortopedi olmaz çocuk doktoru normal ona alacaksın. Muayene olurken soylersin zaten vakti geldiyse doktor sana bı kağıt verir o kağıtla USG ye girersin cnm
-Reklam-
0 oy
(5,491 puan) tarafından
Yok canim cocuk doktoru bakiyor ultrasonla bi problem gorurse ordan otopediye yonlendiriyor eger rontgenle bakilirsa bu konuda musdarip biri olarak tamamen altinda bezde dahil bisey olmayacak ayrıca dumduz duracak sekilde tutulacak canim yoksa rontgende yanlis cikiyor aklinizda bulunsun
(1,496 puan) tarafından
Aaa öyle mi? Peki nasıl kıyafet giydireyim. Ne tarz kıyafetle rahat eder. Anladığım kadarıyla soyacaklar. Tulum filan zor olur herhalde
(5,491 puan) tarafından
Canim alt ust takim giydir kolayca ciksin alti ustu soymuyorlar zaten ki alt tarafini cikarmazlarsa kesinlikle çıkartip oyle rontgen cekmelerini iste yalnis rontgen yuzunden 6 ay ogluma cift bez bagladim en son baska bi sehirde bir profesore goturdum ayni bu tarifledim gibi rontgen cektiler hic birseyi yokmus benim bulundum memlekettekilere kalsa cihaz tajacaklardi ameliyat edecekelrdi guya kalcasi o kadar kotu durumdaydi Allah isini dogru duzgun yapmayan hic kimsenin isini gucunu rast getirmesin yine aklima geldi sinirlendim
0 oy
(756 puan) tarafından
Cocuk doktorundan randevu aliyorsun o seni yonlendiriyor sira alip gun icinde cektiriyorsun canim 
0 oy
tarafından
Ayyy bende bir şubata kalça ultrason için randevu aldım djhxhz
0 oy
(17,623 puan) tarafından
İlk çocuk doktoru sonra usg ye yönlendircek canm
tarafından
Ya MHRS de çocuk doktiru yazmigor ki birsuru dalı var. Bende kalça için ortopedi ye aldım yanlış mı aldım
(17,623 puan) tarafından
Mhrs de var çocuk sağlığı ve hastalıkları die geçiyor
0 oy
(3,448 puan) tarafından
Bız çocuk doktoruna gittik o kağıt verdi ultrason çekildi cnm
0 oy
(3,261 puan) tarafından
Bizi bi yere yolladilar ismini unuttum rontgenmiydi radyoloji miydi ordan sira aldim ama ismini tam hatirlamiyom 
0 oy
tarafından
Çocuk doktoruna alıyorsun o seni radyolojiye yolluyor 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 70 göst.
0 oy
5 cevap 66 göst.
1 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde yigitinannesi0 (1,309 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 115 göst.
27 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Gunesaknc (177 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 177 göst.
7 Nisan 2022 Aile kategorisinde Canannnn.1 (698 puan) tarafından soruldu

266,591 soru

7,883,845 cevap

28,145 kullanıcı

...