Hamilelik göbüşümle ancak oldu ama. Altındaki pijama takımımı doğum için almıştık. Kaynanamlar doğum sonrası üşürsün yelek felan koy çantana dedi. Ben de uzun bir şey olsun diye bu polar sabahlıktan aldım. Çok mu bunaltır polar? Çeyizimde anne yeleği vardı ondan da atıyim mi hastane çantasına?
1,512,749 soru
24,673,344 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın