Eşim mesaiye kaldi gec geldi yemekti bulasikti derken bu aksam çay bu saate kaldı. Üç kuruş izliyoruz siz ne yapiyosunuz?
Off Afiyet olsun canım valla biz kızımla yemeğini 5de yedik çayımızı 7de içtik 10da da meyvemizi yedik şimdide minik dizimde büyüğüm de yatağa girdi uyuyacaklar inşallah
oglumu yatırdım kahve yapıcam sonra uyucam sahur var erken kalkcam bu saate çay degıl lahve kalıyo bızde afıyet olsun sıze de
1,512,270 soru
24,666,974 cevap
367,045 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın