Eşim mesaiye kaldi gec geldi yemekti bulasikti derken bu aksam çay bu saate kaldı. Üç kuruş izliyoruz siz ne yapiyosunuz?
Off Afiyet olsun canım valla biz kızımla yemeğini 5de yedik çayımızı 7de içtik 10da da meyvemizi yedik şimdide minik dizimde büyüğüm de yatağa girdi uyuyacaklar inşallah
oglumu yatırdım kahve yapıcam sonra uyucam sahur var erken kalkcam bu saate çay degıl lahve kalıyo bızde afıyet olsun sıze de
1,512,257 soru
24,666,892 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın