0 oy
175 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Kizlar gecen sene cok guzel kilo vermiştim hatırlatan olur belki bu senede tekrar basladim tam anlamı ile ve guzel gidiyorum 5 gündür yanliz gunluk mu tartılmalıyım yoksa haftalik mi bazıları gunluk tartılırsam daha sevke geleceğimi söylüyorda 

4 Cevaplar

+1 oy
(159 puan) tarafından
Vermedigin gunlerde olacaktir hatta gramda olsa kilo aldigin zamanda ozamanlar uzulup kendini salmicaksan hergun tartilabilirsin ama oyle bisey olursa haftada tartil derim insan kendini bilir
tarafından
Bilemedim bni haftalik paklar sanirim :)
-Reklam-
0 oy
(2,061 puan) tarafından
Bence haftada 1 dartil hegin dartilimca insanın piskolojisi bozuluyor kendimden biliyorum 
tarafından
Ay o kadar emek verioruzya görelim die beklio insan
0 oy
(8,561 puan) tarafından
Haftalık daha iyi.
tarafından
Sanırım :))
0 oy
(7,118 puan) tarafından
Ben günlük tartılırdım. Tartı da + gördüysem de umurum da olmazdı.
tarafından
Ya moralin bozulmuyormuydu :))
(7,118 puan) tarafından
Yok canım aksine eğer yemek işi fazla kaçtıysa hatamla yüzleşiyordum :)

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 485 göst.
23 Temmuz 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Anne22 (109 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 199 göst.
29 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Mucizemm233 (2,002 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 167 göst.
31 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 1,181 göst.
27 Mayıs 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ruya123 (510 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,531 soru

24,670,421 cevap

367,221 kullanıcı

...