Aslında krameli hep topak topak oldu yapmaktan vazgecicektimki burdan bı arkadas sen karistir o düzelir yorumunu hatırladım inada teşekkür ediyorum.
Dün bende yaptım tadı harika olmuş amaaa görüntü olmadı benim azcik krem şanti ile karamel sos birbirne karıştı valla borcamin yarısı bitti ama eşim çocuklar baya severek yedi
1,512,321 soru
24,667,730 cevap
367,080 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın