Kızlar genelde eşim kendine paket hep mobil olarak yükler benimkide faturalı hiç bayiye gitmezdik. Eşim çarşıya gidince dur belki bayide daha guzel paket vardır niyetiyle bayiye gidiyor. Çalışan numarayı girdikten sonra "sizin teliniz pakete kapanmış bunun için faturalı olmanız lazım 1 ay olun sonra cayın" demis.Esimde faturalı yapıp 11 gb internet var sanıyor eve geldi baktı 1 gb meğerse 5 5 gb olarak hafta sonları geçerli imiş. Sinirim bozuldu ara dedim turkcelli "boyle birşey yok yanlış bilgi vermişler dedi eşime .bende aldım teli sert sert konuştum. " Bu sizin bayiniz degilmi ?evet dedi.ee yakistimi bu size dedim bütün yüksek kurumlara şikayet edecem dedim" kapattım .
Turkcellden tut cimere tüketici hakem heyetine kadar şikayet ettim .esim boşver dedi ama ben her yere yazdım.
Aradılar dün."Allah aşkına şikayetinizi geri alın özür dileriz bütün masraflar bize ait lütfen şikayetinizi geri alın eşim işteydi kapattı. Oranın sahibi aramış "lütfen şikayeti geri alın buraya niye gelmediniz "demiş .Esim ben orya gelseydim gİt nereye şikayet ederseniz edin diyecektiniz niye geleyim ki demiş "aDam "olur mu biz size değer veriyoruz lütfen telefonlarimiz susmuyor rica ederim gelin şikayeti geri alın dilekçe verin demiş.
Ohh olsun daha süründurecem onları Allah bilir kaç kişi bu yolla kandırmışlar. HAKSIZ YERE eşimden 50 tl aldı ve faturada 120 tl yazıyor çıldırdım yaa bu nasıl bir kafa .Kandirmaya ne gerek var ? DEMEKKI şikayetten anlıyoruz