0 oy
447 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Bn korkuyorum ya tanidik cikarsa diye bazi olaylarimi anlatmiyorum bile

7 Cevaplar

0 oy
(5,243 puan) tarafından
Valla ben hayatım boyunca.safim.herseuimi.tum duygularımı ulu orta yaşıyorum tanıdık çıkarsa.da çıksın napayım gizlim saklım yok ki zaten 

Böyle olması normal deigl tabi ama yapım bu
-Reklam-
0 oy
(604 puan) tarafından
İsim değişip anlatan çok oluyor bıradan akıl alan
0 oy
(495 puan) tarafından
Ben tanidik var supesi var onun icin anlatiyorum heraeyi ama isim degistiriyorum genwlde
0 oy
(281 puan) tarafından
Haha bu ben olmali :)
0 oy
(1,297 puan) tarafından
Bn anlatıyorum iki gün sonra filan kaldırıyorum. Bazıları çok takip ediyor ne dedi kim dedi. Son postlara filan bakıyorlar. Baya değişik var. Ama tanıdık çıkma ihtimali hep var. 
(1,440 puan) tarafından
Nasil kaldırıyorsunuz
(1,297 puan) tarafından
Göz var ya onun üstüne basınca kalkiyor
0 oy
(237 puan) tarafından
Yok ben hiç korkmuyorum çünki bizimkiler böyle bu uygulamayı indireceklerini hiç sanmıyorum olsada  nerden bilecekler beni Bi sürü benim isminde kişiler var nerden bilecek takmıyorum 
0 oy
(34,544 puan) tarafından

Delimiyim derdimi anlatayim anlatmam.

İlgili sorular

0 oy
20 cevap 1,668 göst.
15 Nisan 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 417 göst.
9 Mart 2024 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
30 cevap 1,248 göst.
22 Kasım 2023 Diğer kategorisinde gozdekaracaa (249 puan) tarafından soruldu
+1 oy
59 cevap 2,237 göst.
26 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,707 soru

24,672,818 cevap

367,361 kullanıcı

...