0 oy
354 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (988 puan) tarafından

image

Kızlar anlayan var mı diyabet dıo yüksek mı okdr

6 Cevaplar

0 oy
(16,142 puan) tarafından
Hepsinde normal yazıyor
(988 puan) tarafından
Diyabet yazıyo korktum
-Reklam-
0 oy
tarafından
Üst sınıra yakın. Hekimin kendş tedavi protokolüne göre tanı değişir. Diyabet tanısı ile ilaca başlayabilir, ya da diyet ile devam edebilir. Bence her koşulda diyet yapmalı.
(988 puan) tarafından
Aynen gıtcek doktora bakalım ne dıycek
tarafından
Yani ilaca başlamasa bile riskli grupta. Gende var galiba. Her koşulda yediğine dikkat etmesinde fayda var
0 oy
(7,617 puan) tarafından
Sınırda yüksek değil 
(988 puan) tarafından
Saol cnm
0 oy
(3,870 puan) tarafından
126 dan yüksekse diyabet annenin değeri 100 yani normal
(988 puan) tarafından
Saol cnm
0 oy
tarafından
Açlık şekeri sınırda dikkat etsin yine de yüksek açlığa göre 
(988 puan) tarafından
Saol cnm
0 oy
(3,298 puan) tarafından
Dikkat etsin canım açlığa göre 100 ise tokluğa daha fazla çıkar.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 601 göst.
25 Aralık 2024 Diğer kategorisinde curious (1,721 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 370 göst.
3 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 1,157 göst.
6 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 413 göst.
29 Haziran 2022 Aile & Aşk kategorisinde Asfkbraocl (85 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,712 soru

24,672,868 cevap

367,365 kullanıcı

...