Bizim de öyle.ams artık kalktı o âdetler.bende İlk evlendigimde kayın pedirimle konuşmuyor yemiyor içmiyorum.sinra konuştum.en sonunda yeyip içtim.ama keşke öyle devam.etseydim.simdi pişmanım
1,512,285 soru
24,667,164 cevap
367,051 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın