Ben kendi kıyafetlerim le yıkıyorum normal deterjan kullanıyorum uzun durulama yapıyorum ilk 2 ay filan ayırdım
Bebeğimin deterjanı farklıdır ve ayrı yıkıyorum çok birikmese bile kısa programa atıyorum
Valla 1 yaşından sonra bizimkilerle birlikte yıkadım hep eskiden ayrı deterjan mi var di suyu bulabildikleri ne sukrediyorlardi ana göre
1,512,395 soru
24,668,576 cevap
367,132 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın