Bende bebisime bunları aldım 38 TL ye geldi
Bende bu mağazadan kabak aldım kııız çok tatlılar ama benimki lokumluk değil
Güle güle kullan
1,512,393 soru
24,668,556 cevap
367,129 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın