Bende bebisime bunları aldım 38 TL ye geldi
Bende bu mağazadan kabak aldım kııız çok tatlılar ama benimki lokumluk değil
Güle güle kullan
1,512,406 soru
24,668,742 cevap
367,146 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın