0 oy
229 göst.
Diğer kategorisinde (993 puan) tarafından
Kızımın saçını tam 2 ay önce kestirdim uzaması nasıl sizce kızlar ilk defa kestirdim yavaş mı üzüyor on kahkulleri baya gözüne geliyor 

3 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Kız çok alakasız ama senin eski nick çalgıcı karısı miydi ben bu prensesi hatırlıyorum bir yerden 
(993 puan) tarafından
Evet canım
-Reklam-
0 oy
tarafından
Yaa maşallah prensese Rabbım bağışlasın inşallah canim bence iyi uzamış 
(993 puan) tarafından
Sağol canim eşim hiç uzamadi falan diyor da Bi şeyler mi kullansam diye dusunuyodum zeytin yağı badem yağı gibi
0 oy
(187,414 puan) tarafından
sen niye hesap sildirdin
(993 puan) tarafından
Çünkü adımı değiştiremiyodum herkes kocan çalgıcı mi diyordu veya beni roman zannediyodu:D
(187,414 puan) tarafından
aayy onami taktiydin yaa o nick sana cok yakisiyodu

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 159 göst.
0 oy
2 cevap 180 göst.
17 Ocak 2022 Güzellik-Bakım kategorisinde Cngls (897 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 434 göst.
4 Ocak 2021 Güzellik-Bakım kategorisinde SedefS (166 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 298 göst.
6 Mayıs 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde At Work (8,115 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,166 soru

24,665,790 cevap

366,970 kullanıcı

...