Ya çok merak ediyorum 35+4 oldum bebeğimi hissettiğim günden beri sürekli hareket halinde bazıları diyor mesela yeri daraldikca hareketi azalır vs şuan bile sanki karnimdan çıkacak gibi
Kız benimde öyle bide doğumum bu ay herkes Mart çocuğu çok yaramaz olur diyo bakalım nasıl olucak benim cimcime
1,512,267 soru
24,666,944 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın