10 haftalık hamileyim alt karnım çok ağrıyor, normal mi?

0 oy
1,072 göst.
2 Ekim 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (164 puan) sordu
Kızlar hamileliğin başında çok ağrı çektim.. Alt karnım yani rahmim çok ağrıdı.. Sonra biraz kesildi.. Şimdi 10 haftalık oldu bebek ve yine baya agrıyo.. Öyle agriyorki o ağrılar bacaklarıma vuruyor. Bu durumu yaşayan varmı. Neler yapıyorsunuz ağrılara karşı.. İstirahat bazen yetersiz oluyor.. Doktor kontrolüme iki hafta var..
Gebelik haftası 10

5 Cevap

0 oy
2 Ekim 2019 (489 puan) cevapladı
Bende 11. Haftama girdim bnmde kasiklarim çok ağrıyo ve basım hergun :(
2 Ekim 2019 (164 puan) yorumladı
Çok geçmiş olsun.. :(((
2 Ekim 2019 (489 puan) yorumladı
Tsekkrler cnm snaada
-Reklam-
0 oy
2 Ekim 2019 (1,156 puan) cevapladı
Canım magnezyum eksikliği de yapabiliyor ağrı  hergun bir tane soda iç birde doktordan magnezyum takviyesi ilaç iste 
0 oy
2 Ekim 2019 (89 puan) cevapladı
Canım aynı ağrılar ben de var ama doktora söylediğim halde bana dedi ki dinlen ama benim doktorum çok ilgisiz ve bulunduğumuz yerde tek bir doktor olduğu için ona gidiyorum ama mecburen artık eskişehire gidicem yapacak birşey yok yani gidin bir kontrole ihmal etmeyin 
0 oy
2 Ekim 2019 (5,445 puan) cevapladı
Ben çekiyorum dayanıyorum valla yavrum için
0 oy
2 Ekim 2019 (145 puan) cevapladı
Merhaba canım ilk gebeliğim de aynı sorunları yaşıyordum doktorum çok ilgisizdi dayanılmayacak derecede ağrılar bacaklarıma vuruyordu doktorunu değiş iyi bir perinatolog bul ben perinatoloğa gittiğimde artık çok geç olmuştu tabi aynı şeyler olacak diyemem ama tedbirini al ben bebeğimi 24 haftada kaybettim Rabbim e sığın bol bol dua et dinlen raabim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
3 Ekim 2019 (164 puan) yorumladı
Aaa sebebi neydi peki? Ağrıların ve sonucu bebeği kaybetmenin.. Basın sagolsun inanılmaz üzüldüm.. Benimde ilk gebeliğim..
3 Ekim 2019 (145 puan) yorumladı
Saol canım rahim yetmezliği varmış ve bebek büyüdükçe rahim taşımadığı için ağrı yapıyormuş şimdi tekrar hamileyim 10 haftalık sürekli yatıyorum rahime dikiş atılacak eğer dayanılarak gibi değilse ve dinlenince geçmiyorsa doktorunu değiş iyi bir doktor bul Allaha sığın bol bol dua et 3 litre su içmeye çalış kendine dikkat et iş yapma

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

10 haftalık gebelikte alt karın ağrısı neden olur?
10 haftalık gebelikte alt karın ağrısı, genellikle rahmin büyümesine bağlı olarak bağ dokularının gerilmesinden kaynaklanır. İlk trimesterde yaşanan bu ağrılar, vücudun bebeğe yer açmak için kendini hazırladığı fizyolojik bir süreçtir ancak şiddetli veya sürekli olması durumunda mutlaka doktorunuza danışmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte bacaklara vuran karın ağrısı normal mi?
Gebelikte bacaklara yayılan karın ağrıları, genellikle pelvik bölgedeki sinirlerin baskı görmesi veya rahim bağlarının esnemesi sonucu oluşur. Bu durum çoğu zaman normal kabul edilse de ağrının şiddeti, süresi ve eşlik eden farklı belirtiler (lekelenme, ateş vb.) dikkate alınarak uzman bir hekim tarafından değerlendirilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte 10. haftada yaşanan ağrılar nasıl hafifletilir?
10. haftada yaşanan ağrıları hafifletmek için öncelikle ani hareketlerden kaçınmalı ve vücudunuzu dinlendirmelisiniz. Ilık bir duş almak, gebeliğe uygun yan yatış pozisyonlarını kullanmak veya doktorunuzun onayladığı hafif esneme hareketlerini yapmak ağrıları azaltabilir. İstirahat etmenize rağmen ağrı geçmiyorsa, bir sonraki randevunuzu beklemeden doktorunuzla iletişime geçin.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte hangi karın ağrıları tehlikelidir?
Gebelik sürecinde tek taraflı, bıçak saplanır gibi keskin, düzenli aralıklarla gelen veya şiddeti giderek artan ağrılar dikkatli takip edilmelidir. Özellikle vajinal kanama, su gelmesi, ateş, titreme veya şiddetli bulantı ile birlikte seyreden karın ağrıları, acil müdahale gerektiren durumların habercisi olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
10 haftalık hamileyim karın ağrım ne zaman geçer?
10 haftalık hamilelikte yaşanan büyüme ağrıları, genellikle vücudun adaptasyon süreci tamamlandıkça veya rahim karın boşluğuna tam olarak yerleştikçe azalır. Ancak her gebelik farklıdır; ağrının karakteri değiştiğinde veya dayanılmaz bir hal aldığında, risk almamak adına mutlaka doktor kontrolü ile durumu takip etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 1,144 göst.

1,512,149 soru

24,665,533 cevap

366,953 kullanıcı

...