33 haftalık hamileyim, kontrolleri aksatmalı mıyım?

0 oy
1,047 göst.
20 Mart 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3,091 puan) sordu
Kızlar yeni hamişler ve haftası küçük olanlar hastaneye bi sıkıntınız yoksa sık sık gitmeyin ben 33e kadar 40 günde 2 ayda bir gittim sıkıntı olmadıgı sürece bnce sizde öyle yapın hastane ortamı pek saglıklı degil suan 33 haftalıgım ve doktorum 2 haftada bir gel dedi ve ben 1 ay sonra gitmeyi düşünüyorum cok sık gitmeye de gerek yok
Gebelik haftası 33cük

5 Cevap

+1 oy
20 Mart 2020 (752 puan) cevapladı
1ayda çok geç cnm bari 3 hftada bi git
20 Mart 2020 (3,091 puan) yorumladı
Oda olabilir ama inan burası pek hijyenik degil kasaba gibi bi yerde yasıyorum hep iç içeyiz insanlarla büyük şehirde degil yani benm sık gitmem bnm acımdan daha kötü oluypt
20 Mart 2020 (246 puan) yorumladı
Canm buyuk  şehirler  dahada tehlikeli aslinda sen kasaba gibi biyerde olmakla daha guvende hisset kendini hijyen konusundada kendin dikkat et gerisi allaha kalmış
20 Mart 2020 (3,091 puan) yorumladı
Öyle degil kuzu küçük yer diye bakımı iyi degil bn bundan 1 hafta önce hastaneye gittim suan grip olmusum
20 Mart 2020 (246 puan) yorumladı
Anladm canm bende böyle guzel bi kasaba koy hayal etmistim oyle deyince  hakkinda hayırlısı olsun
-Reklam-
0 oy
20 Mart 2020 (1,610 puan) cevapladı
Yanlış hatırlamıyorsam bir kaybin vardı Allah korusun yine farketmedigin bişey olursa ne olacak ben herşeye rağmen her hafta gidiyorum bişey olacaksa engel olamayız tabi ama gitmemek mantıksız geliyor bana
20 Mart 2020 (3,091 puan) yorumladı
Ani bebek ölümü sebebi belli degil 36haftalıkdı 1 hadta kalmıstı kavusmamıza
20 Mart 2020 (1,439 puan) yorumladı
Alla alla sigara kullaniyormusun ??
20 Mart 2020 (3,091 puan) yorumladı
Sıgara hamile kalmadan kullanıyordum ama nasıl hamile kaldım sıgaradan tiksindim hiç içmedim
20 Mart 2020 (1,439 puan) yorumladı
Demek yasami bu kadar mis kuzum rabbim simdiki bebegine saglik sihhat versin kucagina almayi nasip etsin insallaj
20 Mart 2020 (3,091 puan) yorumladı
Aynen kuzu ya bebek baya saglıklıydı dogdugunda o kadar güzeldi ki anlatamam bal kızım benim meleğim kısmet hersey kızım topragına büyümüş güzelleşmiş cennetteki bş varlık oldugu o kadar belliydi ki güzelim benim ben ömrümde böyle güzel bebek görmedim ilk ve son herhalde bir daha göremem
0 oy
20 Mart 2020 (176 puan) cevapladı
Bendensin 1,5 ay oldu gitmiyorum hastaneye geride daha büyük sorumluluklarım var çünkü 
20 Mart 2020 (3,091 puan) yorumladı
Sıkıntı hissedersen git ama kuzu
20 Mart 2020 (176 puan) yorumladı
Aynen öyle düşünüyorum cocuklarda evde onlarida bırakamıyorum goturemiyorumda rabbim yardımcımız olsun
20 Mart 2020 (3,091 puan) yorumladı
Amin canım benimm
0 oy
20 Mart 2020 misafir cevapladı
Canm 32 haftadan sonrs sik cagiriyolar cunku kordon dilanmasi olabikiyir tansiyon vs bi sürü sey gitmemek mantiksizlik bence hele bi kaybın varsa bunu sen söylemiş olamazsın 
20 Mart 2020 (3,091 puan) yorumladı
Kuzucumm benm bulunduğum ortam. Cok farklı adıyamnlıyım ve burda tek bitane kadın dogum var herkes burda hastalık cok virüsten de süpeleniyorlar bebeğim için sık gitmiyorum kuzu birde hareketlerini takip ediyorum anormallik hissedince hemen gidiyorum zaten agzım bir kere yanmıs bir daha yanmasın diye ellimden geleni yapıyorum inan bebeğimi herkesten önde düşünüyorum
20 Mart 2020 misafir yorumladı
Ben nirmalde 2 hafda bir gdiyorm 2 hafya ozel 2 hafta devlete gdiyorm benmde ölü dogumum olducok korkuyorm zaten kanamali gectihep sonrada enfeksiyon halada vsr çok kötü gecmiyor takip ediliyor simdi virus cikti diye bende cikamiykrm ustelik bebgimn kalbinda carpinti var sali günü kontrol vardi ama randevumu iptal etmişler aklimda bebkte korkuyorm ama hersey allah'tan bize tevekkül etmek düşer sende dikkat et ihmal etme tansoyonuna bak idrardaprotein kacagi varmi diye baktr butun tahlillerini yaptr çünkü bebgini kaybettigin haftaya yaklasmissin sen tedbirini al gerisi rabbimin takdiri
20 Mart 2020 (3,091 puan) yorumladı
Aynen valla dogru söylüyorsun kuzu tahlillerimi yapmam gerek
0 oy
20 Mart 2020 (453 puan) cevapladı
Bnde bugünle itibaren 34 e girdik bu gidemedim kontrolüm var ama napcam bilmyrm bide ztn açıl olmadıkça doktorlar gelmeyin diyo ama napcaz bilmym 
20 Mart 2020 (453 puan) yorumladı
Yok ztn bebisim hareketli kontrol ediyorum ondan da biraz rahatlıyorum hareketli olunca
20 Mart 2020 (3,091 puan) yorumladı
İyi cok sükür gözün kulağın kalbin bebişte olsun kuzu
20 Mart 2020 (453 puan) yorumladı
Valla öyle yapacak bisey yok senin nasıl bebisin hareketleri
20 Mart 2020 (3,091 puan) yorumladı
Bu iki gündür durgun biraz ama arada böyle yapıyo bi durgun oluyor bi afacan bnde anlamadım
20 Mart 2020 (453 puan) yorumladı
Maşallah kaç haftaliksin bebek büyüdükçe hareketleri azalirmis ya ondan da yapiyo olabilir

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebelik takibinde hastane kontrolleri ne sıklıkla yapılmalı?
Gebelik takibinde rutin kontroller genellikle ilk aylarda ayda bir, 32-36. haftalardan itibaren iki haftada bir ve son ayda haftalık olarak planlanır. Ancak herhangi bir risk durumu veya şikayet yoksa, doktorunuzun belirlediği takvime uymak yeterlidir. Sağlıklı ilerleyen gebeliklerde gereksiz hastane ziyaretleri, enfeksiyon riskine karşı doktorlar tarafından önerilmeyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte rutin muayeneye gitmemek bir sorun yaratır mı?
Doktorunuzun önerdiği rutin muayeneleri aksatmak, bebeğin gelişimi veya sizin sağlığınızla ilgili oluşabilecek risklerin erken teşhisini zorlaştırabilir. Eğer gebeliğiniz düşük riskli kategorideyse ve doktorunuz özel bir durum belirtmediyse, belirlenen randevu tarihlerine uymak hem anne hem de bebek güvenliği için en sağlıklı yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
33 haftalık gebelikte hastane kontrolü ne kadar sürede bir olmalı?
33. haftalık gebelik döneminde genellikle doktorlar iki haftada bir kontrol önermektedir. Bu dönemde bebeğin gelişimi, su miktarı ve rahim ağzı uzunluğu gibi kritik parametrelerin düzenli takip edilmesi önemlidir. Doktorunuz aksini belirtmediği sürece bu periyoda uymak, olası erken doğum veya gelişme geriliği gibi durumların önüne geçmek için gereklidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte hastane ortamından nasıl korunulur?
Hastane ortamında enfeksiyon riskinden korunmak için randevu saatlerinde gitmeye özen göstererek bekleme salonlarında kalış süresini kısaltabilirsiniz. Maske kullanımı, el hijyenine dikkat etmek ve mümkünse kalabalık saatlerden kaçınmak hastane ziyaretlerinizi daha güvenli hale getirir. Ancak bu önlemler, doktorunuzun önerdiği tıbbi takip sıklığını ihmal etmek için bir bahane olmamalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hangi durumlarda rutin kontrol beklenmeden hastaneye gidilmeli?
Rutin kontroller dışında; şiddetli karın ağrısı, vajinal kanama, su gelmesi, bebek hareketlerinde hissedilir azalma veya şiddetli baş ağrısı gibi durumlarda vakit kaybetmeden hastaneye gidilmelidir. Gebeliğin her haftasında bu belirtiler acil müdahale gerektiren riskli durumların habercisi olabilir, bu yüzden kendi kendinize kontrolü ertelemek yerine mutlaka uzman görüşü almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 705 göst.
0 oy
17 cevap 1,355 göst.
20 Mart 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde yesilims (5 puan) sordu
0 oy
1 cevap 325 göst.
21 Ekim 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Kelebek1 (403 puan) sordu

1,512,159 soru

24,665,660 cevap

366,963 kullanıcı

...