20 haftalık hamileyim, bebeğimin cinsiyeti neden belli değil?

0 oy
1,763 göst.
27 Mart 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (485 puan) sordu
Bugün 20 haftalık olduk tam yolun yarısına girdim kimler benim le ayni haftada ve cinsiyetlerinizi öğrendiniz mi ben hala öğrenemedim sadece 100/60 kıza benziyor dediler 
Gebelik haftası 20

41 Cevap

0 oy
27 Mart 2020 (285 puan) cevapladı
Bende 20yi geride bıraktım canim oğlum olacak inşallah Allah hayırlısıyla kavuştursun hepimizi 
27 Mart 2020 (485 puan) yorumladı
Allah kavuştursun
-Reklam-
0 oy
27 Mart 2020 (202 puan) cevapladı
Darısı benim başıma ben ınş daha yeni 10 haftama girdim 
27 Mart 2020 (485 puan) yorumladı
Benim oğlum 13 aylik onla.zaman nasıl geçiyor anlamıyorum supriz bir gebelik oldu :)))
27 Mart 2020 (202 puan) yorumladı
Oğlun var ondan zaman geçiyor benim kimse yok yanımda bu virüs var kisafrde yok zaman geçsin kimseye de gidemiyorum
27 Mart 2020 (581 puan) yorumladı
Valla bende ayni canm bi dogsada onla oyalansam
27 Mart 2020 (202 puan) yorumladı
Aynen ya ne kadar güzel oluyor
27 Mart 2020 (485 puan) yorumladı
Oğlum mu iki de kızım var okul başlasada gitseler diyorum evin içinde yiyorlar birbirlerini
0 oy
27 Mart 2020 (583 puan) cevapladı
20+3  olduk bizde çok şükür kızımız olacak inşallah 
0 oy
27 Mart 2020 (444 puan) cevapladı
Ćok şükür beninde kızım olucak 
0 oy
27 Mart 2020 (2,614 puan) cevapladı
22 haftalik olucam yarin 23 e giricem
0 oy
27 Mart 2020 (374 puan) cevapladı
22 haftaligiz oglum olacak insallah
0 oy
27 Mart 2020 (6 puan) cevapladı
Ben 27 haftadayım erken doğum riskim var inşallah olmaz sende dikkat et yolun başında nasıl riskler varsa yolun sonuna kadar devam ediyor dikkat et kendine benimde bir kızım olucak inşallah...
27 Mart 2020 (212 puan) yorumladı
Ay insaallah :( benimde 19 haftadan beri rahim ağzım 28 mm ölçülüyor 5 haftadır aynı dün doktora gittim bebek sanki asadan cıkacak gibi vuruyor diye dedi 19 a düşmüş serklaj yapalım ama oda riskliymis sonra fakülteye gönderdi özeldeki işte oradaki de 28 oldugunu dikişlik bisey olmadığını zaten bu haftada dikiş olmayacagını soyledi İcim rahatladı ama asagı vurdukca ben korkudan ölüyorm senin yine haftan cok iyi dogsa da Allahın izniyle bisey olmaz Bi sekilde kendini kurtarmış ama benimki daha cok kucuk :( yasamaz dogar sa dedi yasasa da engelli olur gelişmez dedi
27 Mart 2020 (485 puan) yorumladı
Benimde az önce birden kramp girdi sanki vajinaya baskı hissettim yerimden kibildayamadim hareket hissettim baya ilk defa neden oldu anlamadım
27 Mart 2020 (6 puan) yorumladı
İnşallah ne seninki ne de benimki erken doğmaz sen uzanmayı dene ayaklarının altına yastık koy ayakların yüksekte olsun doktor bana bol bol sıvı tüket bol bol dinlen ağır iş yapma günü birlik duş alma 40 gün  eşinle birlikte olma dedi bende onun dediklerini yapıyorum elinden geldiğince ayakta durmamaya çalış yorma kendini.
27 Mart 2020 (485 puan) yorumladı
Dikkat et birşey olmaz inşallah hayirlsiiyla alırsın zamanında kucağına inşallah benimde baskı çok aşağıya korkuyorum
27 Mart 2020 (6 puan) yorumladı
Rabbim büyük inşallah bizide görür dinlen bolca ağır işler falan yapma
0 oy
27 Mart 2020 (205 puan) cevapladı
20+1 gunluguz 11 haftalikken ogrendik oglumuz olucak insallah cnm:)
0 oy
27 Mart 2020 (87 puan) cevapladı
Ben yarın 20olcm canm doktur ogaln didi 15haftlıkken bidaha gitmedim hastNeye
0 oy
27 Mart 2020 misafir cevapladı
benim 20 yeni bitti Rabbim sağlıkla sihhatle kucağımıza almamızı nasip etsin inşaAllah Allahın izniyle kızım olacak 
0 oy
27 Mart 2020 (187 puan) cevapladı
Benimde çok çok az kaldı 19+3 :) 13 ten 16 haftaligim kadar bana da kıza benziyor dediler daha net bilmiyorum doktora gitmem lazım eşim de dışarı cikmama uzun vermiyor nasıl olacak bilmiyorum
27 Mart 2020 (187 puan) yorumladı
Canım bişey sorucam hiç karninin altında ağrın oluyor mu karın kasik ağrısı?
27 Mart 2020 (485 puan) yorumladı
Benim o luyor işte yazdım şimdi çok oluyor hemde anı hareketten falan ama şimdi birden oturduğum yerine kasıklara kramp girdi bence magnezyum eksikliğim vae ondan magnezyum alınca da isal yapıyor
27 Mart 2020 (187 puan) yorumladı
Benimde kramplar giriyor özellikle yuruyunce erken doğum olacak korkusu oldu birden iki hamilelik geçirdim hiç böyle olmamostim bu üçüncü böyle şeyler oluyor normal demekki
0 oy
27 Mart 2020 (291 puan) cevapladı
25 + 3 oğlumu bekliyoruz 
0 oy
27 Mart 2020 (38 puan) cevapladı
Bende yarın tam 20 haftalık oluyorum oğlum olacak insallah 16 haftalıkken öğrendik cinsiyetini :)
27 Mart 2020 (485 puan) yorumladı
Maşallah:)) darısı başıma
27 Mart 2020 (38 puan) yorumladı
Amin canım :)
0 oy
27 Mart 2020 (627 puan) cevapladı
Bizde 27 hafatalik bugün :) günler gectikce heyecanlaniyorum
0 oy
27 Mart 2020 (434 puan) cevapladı
Ben 21+5 canim ve oglum olucak 
0 oy
27 Mart 2020 (1,367 puan) cevapladı

20 +5 gunluguz doktora gitmeyince zaman çabuk geçiyor :D en son doktora 16 haftalıkken gittim özele kızımız olacak inş rabbimin izniyle 

0 oy
27 Mart 2020 (445 puan) cevapladı
Çok şükür biz 20 leri bırakalı baya oldu 34+6 olduk oğlum olucak inşallah şafak atarsa 36
27 Mart 2020 (485 puan) yorumladı
Az kalmış maşallah
27 Mart 2020 (445 puan) yorumladı
Evet ya bir an önce zaman geçsin de gelsin istiyorım
0 oy
27 Mart 2020 (1,367 puan) cevapladı

4. Gebeliğim olduğu için evdeki çocuklarla uğraşmaktan zaman hızlı geçiyor :)

0 oy
27 Mart 2020 (251 puan) cevapladı
Benim de 20 hafta kızım olcak ❣️
0 oy
27 Mart 2020 (468 puan) cevapladı
22+4 olduk şükür 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

20 haftalık gebelikte bebeğin cinsiyeti ne zaman kesinleşir?
Bebeğin cinsiyeti 20. haftadan itibaren yapılan detaylı ultrason muayenesinde büyük oranda kesinleşir. Genital bölgenin görünürlüğü bebeğin pozisyonuna bağlıdır; eğer bebek bacaklarını kapatıyorsa veya uygun bir açıda değilse doktorlar cinsiyet tahmini yapmakta zorlanabilirler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
20 haftalık hamilelikte bebek cinsiyet tahmini neden yanılabilir?
20 haftalık gebelikte cinsiyet tahmininin yanılma payı, bebeğin ultrason sırasındaki pozisyonu, kordonun genital bölgeyi kapatması veya bebeğin hareketliliği nedeniyle oluşabilir. %60 gibi bir tahmin oranı, doktorun o anki görüntü kalitesine ve bebeğin duruşuna dayanır, kesin sonuç için daha net bir görüntü alınması gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
20 haftalık gebelik döneminde neler beklenmeli?
20. hafta gebeliğin tam ortasıdır ve bu dönemde genellikle detaylı ultrason taraması yapılır. Bu taramada bebeğin organ gelişimi, kalp yapısı, plasentanın konumu ve amniyon sıvısı detaylıca incelenir, ayrıca annede hareket hissetme süreci bu haftalarda iyice belirginleşir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Detaylı ultrason nedir ve 20. haftada neden yapılır?
Detaylı ultrason, 18-23. haftalar arasında bebeğin tüm anatomik yapısının incelendiği kapsamlı bir taramadır. 20. haftada bebeğin organlarının boyutu görüntüleme için yeterince büyüktür ve bu sayede olası yapısal farklılıklar veya gelişimsel detaylar uzman doktor tarafından detaylıca değerlendirilebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin 20. haftasında bebek hareketleri nasıl hissedilir?
20 haftalık gebelikte anne adayları bebek hareketlerini genellikle pıtırtı, seğirme veya kelebek kanadı çırpması gibi hissetmeye başlar. İlk gebeliklerde bu hareketlerin fark edilmesi 22. haftayı bulabilirken, ikinci veya daha sonraki gebeliklerde hareketler daha erken hissedilmeye başlanabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 259 göst.
28 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esra_57 (154 puan) sordu
0 oy
11 cevap 881 göst.
0 oy
4 cevap 852 göst.
0 oy
2 cevap 564 göst.

1,512,787 soru

24,673,849 cevap

367,421 kullanıcı

...