17 haftalık hamileyim, 5. aya girmem gerekmiyor muydu?

0 oy
1,592 göst.
15 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,261 puan) sordu

17+0 ????????

10 Cevap

0 oy
15 Ağustos 2018 misafir cevapladı

Bes ay değil canım dört ay bir haftalık oluosun 

15 Ağustos 2018 (1,261 puan) yorumladı
Evet dört ay bi haftalik ama hafta hesabi yapilinca besinci ayin birinci haftasina girmis olmuyor muyum
15 Ağustos 2018 (269 puan) yorumladı
Evet canım 4 ay bitti
15 Ağustos 2018 (490 puan) yorumladı
Kız dha 4. Ay tam bıtmedı ;)benle aynısın
-Reklam-
0 oy
15 Ağustos 2018 (480 puan) cevapladı

ben  17+4um bnde 5ay yazior

15 Ağustos 2018 (143 puan) yorumladı
5 aylik olmuyorsn cnm dolu dolu 4 ayliksn 5. Ayndan gun almaya basldn
15 Ağustos 2018 (1,261 puan) yorumladı
5. Ayim dolmaya basliyor yani demi
15 Ağustos 2018 (143 puan) yorumladı
4 ay 3 gun gecti yani 5. Ayindan 3 gun gitti  27 gun snra 5 aylk hamile olcn :))
15 Ağustos 2018 (143 puan) yorumladı
Pardn sen 17+0 olansn ben 17+4 olan sandm
15 Ağustos 2018 (480 puan) yorumladı
5aylik dglm biliorm:) 5aya giriş yaptım sdce :) bayramda 5bucuk haftalık olucm bu ayda bitince 5ay:)
0 oy
15 Ağustos 2018 (1,205 puan) cevapladı

16 haftalık gebelik kaç aylık oluyor= 112 günlük = 3 ay 22 günlük hamile oluyorsunuz.
17 haftalık gebelik kaç aylık oluyor= 119 günlük = 3 ay 29 günlük hamile oluyorsunuz.
17 hafta 1 günlük gebelik = 120 günlük = 4 aylık hamile oluyorsunuz.
18 haftalık gebelik kaç aylık oluyor= 126 günlük = 4 ay 6 günlük hamile oluyorsunuz.
19 haftalık gebelik kaç aylık oluyor= 133 günlük = 4 ay 13 günlük hamile oluyorsunuz.

.

.

.

15 Ağustos 2018 (1,205 puan) yorumladı
Ay 30 günden hesaplanıyor
Hafta da 7 :)
17 x7 = 119 gün
1 gün sora 120 günlük
120 \30  =  4 ay tamamen dolmuş 5. Ayına girmiş oluyorsun :)

Sayısal okudum güven bana :D
15 Ağustos 2018 (1,205 puan) yorumladı
Ay 30 günden hesaplanıyor
Hafta da 7 :)
17 x7 = 119 gün
1 gün sora 120 günlük
120 \30  =  3 ay tamamen dolmuş 4. Ayına girmiş oluyorsun :)

Sayısal okudum güven bana :D
15 Ağustos 2018 (1,261 puan) yorumladı
Bende eşit ağırlık okudum ama yok hesap yapamıyorum 5. Ayimi doldurucam yani öyle oluyor :)
15 Ağustos 2018 (1,205 puan) yorumladı
Yok bitanem 5. Ayına giriyorsun. Bende 16+4 um.
15 Ağustos 2018 (490 puan) yorumladı
Superdı :) begendım :)))
0 oy
15 Ağustos 2018 (143 puan) cevapladı

17+0= 3ay 29gun

17+1= 4 ay

18+0= 4 ay 6gun

21+3= 5 aylık

0 oy
15 Ağustos 2018 (668 puan) cevapladı

17+4 olunca 5 yazacak 

0 oy
15 Ağustos 2018 (2,759 puan) cevapladı

girmiş oldugun adet tarihiyle alakali benim her ayin 12sinde 1 ay dolup digerine geciyor normalide o zaten ay olarâk hesaplamayin hafta olarak daha kolay

0 oy
15 Ağustos 2018 (490 puan) cevapladı

20. Haftada 5. Ay olur canm

0 oy
29 Ağustos 2018 (337 puan) cevapladı

Biraz farklı oluyor gebelikte yani 4 hafta bir ay değil de 9 ayagöre hesaplanıyor hemşire bir arkadaşım söylemişti 20. Haftada 5e giriyor hafta ve ay olarak hesaplanan gebelik 10 ay sürüyor çünkü anlatabildim mi bilmiyorum umarım aydınlatıcı olmuştur 

0 oy
29 Ağustos 2018 (1,856 puan) cevapladı

17+3 bende de 4.ay yazıyor

0 oy
29 Ağustos 2018 (9,952 puan) cevapladı

17+1 120 gün  yapiyo yani 4 aylik olunuyo 5 olmaz

130 vs 4.5 aylik  diyeceksin 150 gün oldugunda 5 aylik diyeceksin 160 da 5.5 180 ise 6 aylik oluyo


💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

17 haftalık gebelik kaçıncı aya denk geliyor?
17 haftalık gebelik, tıbbi olarak 4. ayın sonu ile 5. ayın başlangıcı arasındaki dönemi ifade eder. Gebelik takibinde 17. hafta, 4. ayın bitip 5. ayın başladığı geçiş süreci olarak kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik haftası ile ay hesabı nasıl yapılır?
Gebelik takibinde aylar, 4 haftalık periyotlar yerine takvim günlerine göre hesaplanır. 17. hafta itibarıyla 4 ay 1 haftalık hamile olduğunuzu söyleyebiliriz, yani 5. ayınızın içindesiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
17 haftalık hamileyim neden hala 4. ay yazıyor?
Birçok gebelik uygulamasında veya programında aylar 30 günlük periyotlara göre düzenlendiği için 17. hafta hala 4. ayın son günleri olarak görünebilir. Bu durum teknik bir hesaplama farkıdır, tıbbi olarak 5. aya girmiş sayılırsınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doktorlar gebelik ayını hesaplarken hangi yöntemi kullanır?
Doktorlar gebeliği ay hesabı yerine hafta üzerinden takip etmeyi tercih ederler. 17. hafta, gebeliğin ikinci trimester döneminin ortalarına denk gelen klinik bir süreçtir ve ay hesabı kişisel takip için kullanılan ikincil bir yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
17. haftada hamileliğin kaçıncı ayı içindeyim?
17. hafta, hamileliğin 5. ayının ilk haftasıdır. Tıbbi takvimde 17 hafta 0 günlük gebelik, 4 ayını tamamlamış ve 5. ayına adım atmış olduğunuzu gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,194 soru

24,666,133 cevap

366,984 kullanıcı

...