37 haftalık hamileyim, bebeğim doğarsa bir sorun olur mu?

0 oy
1,729 göst.
13 Nisan 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (278 puan) sordu
Bnm 28

. Haftamdan beri Erkn dogum riskim oldu sildi.37+0 olduk bebeğim adı.bile doğsa artık birşey olmaz demi çünkü dünden beri yine hafif sancılarım var 
Gebelik haftası 37+0

11 Cevap

0 oy
13 Nisan 2020 (581 puan) cevapladı
Aynen şuan doğsa bile kuveze girme ihtimali duşuk ben 37 haftalikken kontrolw gttm doktor bu hafta dogsa dogumu engellemeyiz dogurturuz dedi.
13 Nisan 2020 (278 puan) yorumladı
Ayy hadi inşallah çünkü 28. Haftamdan beri Erkn dogum riskim vardi şükür buraya kadar gelebildim dünden  beri yine sancılarım var doğsa bile artık tutamam yani:)
-Reklam-
0 oy
13 Nisan 2020 (20 puan) cevapladı
Bnde bugün 37 oldum benim dün geceden bel ve alt karın ağrım var hemde çok fazla oyleki rüyamda bile nişanı min geldiğini gördüm ağrılar sızılar içindeydim kndimi hastanede gördüm rüyada . Rabbim hayırlısı ile kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 
13 Nisan 2020 (278 puan) yorumladı
Bnde dün geceden beri ağrıdan acıdan kıvranıyordum yatakta sabaha kadar şimdi biraz ıyim tabi yine sanci gelip gidiyor Bnmde belimden vurup karnımın alt kısmına vuruyor  adet sancısı gibi ama onun biraz daha şiddetidir Allah yardcimiz olsun:)
13 Nisan 2020 (20 puan) yorumladı
Amin amin inşallah cumlemizin
0 oy
13 Nisan 2020 (81 puan) cevapladı
37 olmussun gülüm korkma Allahımın izniyle bişey olmaz sancın kanama suyun vs olursa bekleme git ama ufak tefek arılar olur bu zmndan sonra sağlıkla al kucağına kuzunu inşallah. 
13 Nisan 2020 (278 puan) yorumladı
Vallahi sadece sancim oluyor adet sancısı gibi ama onun biraz daha şiddetidir sancimi ebde çekip gitmek.istiyorum çünkü acilmn yoksa bile hemsirelr sürekli glip parmaklayıp duruyorlar   ve dayanilmiyack bir acı oluyor onun için şimdi hiç giymk istemiyorum
13 Nisan 2020 (81 puan) yorumladı
Tmm kanama su fln gelirse bekleme sancın yüksek olursada git dr. Rabbim hayırlısı nı versin inşallah. Sende bizlerde vaktinde sağ salim kurtulalım birbirimize dua edelim inşallah
13 Nisan 2020 (278 puan) yorumladı
Amin canım benim inşallah ALLAH yardımcımız olsun
0 oy
13 Nisan 2020 (268 puan) cevapladı

Hayr olmaz insa Allah benm drim duor 37 gecse insa Allah sikinti yok bendede erken risk var yarin 36+0olucagim:( gelselerde artikkk yoruluom gercekden

13 Nisan 2020 (278 puan) yorumladı
Allah sağlıkla kucağına vermeyi nasip etsin insallah korkma Hiçbir şey olmaz Allahin izniyle o korkuyla yasamk nedir çok iyi biliyorum seni çok iyi anlıyorum Bnde gerçkten çok yoruluyorum ev işi fln derkn insan öluyor
13 Nisan 2020 (268 puan) yorumladı
Kocama falan yukmusum diye dusunuorum((aglıorum geriliorum gercekden benmde hafif sancim oluyo geceler birde sirtimda agri var.Allah birnefesde kurtarsn hepmizi
13 Nisan 2020 (278 puan) yorumladı
Amin canım benim inşallah bu haftalarda norml çünkü artık yalnci sancılar başladı haftamiz küçük değil bebisler doğuma hazırlanıyor:)
13 Nisan 2020 (278 puan) yorumladı
Sacmalama niye öyle düşünüyorsun ki kocana yukmussun gibi düşünüyorsun sonuçta sen onun eşi ve onun çocuğunu taşıyorsun yanlış düşünüyorsun insan hiç eşine yük olur mu
0 oy
13 Nisan 2020 (446 puan) cevapladı
Canim bende 37 yim muhtemelen bir hafta sonra doğum olacak gebelik sekerineden dolayı artık gelişimini tamamlamış oluyorlar şükür bak çoğunu geçirmişsin 
13 Nisan 2020 (446 puan) yorumladı
Kuzum tatlı bir şeyler ye sol tarafına yat karnını ovala parmak uçlarınla pit pit yap uyandır canim geçen burnum kanadı korktum hemen uyandırdım
13 Nisan 2020 (278 puan) yorumladı
Dokunuyorum tepki veriyor ama çok yavaş harek/ ediyor sanki  böyle parmaklarıyla tepki veriyor böyle sert hareketleri yok:(
13 Nisan 2020 (268 puan) yorumladı
Evet oda oyle dior hormonlardanmidir nedir bilemem hep bi duyhusallık((
13 Nisan 2020 (278 puan) yorumladı
Allahım bir hayirlisyla dogursaydik bu endişelerden kurtulurduk :((
13 Nisan 2020 (268 puan) yorumladı
Amin amin
0 oy
13 Nisan 2020 (4,793 puan) cevapladı
Hiç bir şey olmaz. 37. Haftadan sonra erken doğum sayılmıyor zaten. Ablam iki kızını da 37 de de doğurdu. 3200 dü ikisi de.
13 Nisan 2020 (278 puan) yorumladı
Ayy Masallh Allah analı babalı büyütsün inşallah darısı bnm basima:)
0 oy
13 Nisan 2020 (5,462 puan) cevapladı
37+1de doğum yaptım canm ben yanıma verdiler direk
13 Nisan 2020 (278 puan) yorumladı
Allah sana bağışlasın canım ne zamn doğum yaptin
13 Nisan 2020 (5,462 puan) yorumladı
6 ay oldu :)
13 Nisan 2020 (278 puan) yorumladı
Ayy Masallh darısı  benim basıma insallah:)
0 oy
13 Nisan 2020 (989 puan) cevapladı
Daha birsey olmaz Allahin izniyle

Simdi dogsa adida erken dogum olmaz

Belki bir hafta tedbir amacli kuveze alirlar
13 Nisan 2020 (278 puan) yorumladı
Ayy insallh canım benim 28.Haftamdan beri erkn doğum riskim vardi yani şükür 37e kadar gldim yani şimdi bile doğsa ismi erkn doğum olmaz demi
13 Nisan 2020 (989 puan) yorumladı
Evet olmaz
37 de dogum yapanlar cok
38 de yapanlarda
Artik caninizi sikmayin
Organlari gelisti
Alalhin izniyle sag salim kucaginizi alirsiniz
Tabi anne karninda ne kadar cok dursa bebegiň gelisimi icin o kadar iyi
İnsaallah bir iki hafta daha bebeğiniz rahat durur:)
13 Nisan 2020 (278 puan) yorumladı
Inşallah canım benim inşallah ama bugun nedense hareketlerinde biraz azalma var dune kadar böyle sert tekmeler atardı çok hareketliydi ama bugun nedense böyle seyiriyor korkuyorum acaba biraz sancim olduğu için mi
0 oy
13 Nisan 2020 (355 puan) cevapladı
Ben 37+4 de kızımı dünyay getirdim.endiselenme.artik doğum zamanın geliyor. 
13 Nisan 2020 (278 puan) yorumladı
Allah sana bağışlasın canım darisi artık bnm.basima:)
14 Nisan 2020 (355 puan) yorumladı
Amin inşallah tatlım.
0 oy
5 Nisan 2021 (86 puan) cevapladı
Kızım 37.0 haftada 2.820 gr doğdu korkma gelmek isterse hoş geldi :) Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37 haftalık hamilelikte doğumun başlaması erken doğum sayılır mı?
Gebeliğin 37. haftasının tamamlanması tıbbi olarak miadında yani gününde doğum kabul edilir. 37+0 haftalık bir gebelikte bebek artık prematüre sayılmaz ve dış dünyaya uyum sağlayabilecek gelişim seviyesine ulaşmıştır. Bu haftadan sonra gerçekleşen doğumlar erken doğum riskini taşımaz, normal gebelik süreci olarak değerlendirilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık hamilelikte hafif sancılar normal mi?
Hamileliğin son haftalarında hafif sancılar hissetmek oldukça yaygındır ve genellikle yalancı doğum ağrıları olarak adlandırılan Braxton Hicks kasılmalarıdır. Ancak 37 haftalıkken düzenli aralıklarla gelen, şiddeti artan ve dinlenmekle geçmeyen sancılar gerçek doğum eyleminin habercisi olabilir. Bu durumda sancıların sıklığını ve süresini takip ederek doktorunuza bilgi vermeniz en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37+0 haftalık hamilelikte doğum belirtileri nelerdir?
Doğumun yaklaştığını gösteren temel belirtiler arasında düzenli ve artan şiddette sancılar, nişan gelmesi yani kanlı mukuslu akıntı, suyun gelmesi ve bebeğin hareketlerinde değişim yer alır. 37. haftadan itibaren bu belirtilerden herhangi birini fark ettiğinizde panik yapmadan hastaneye gitmeye hazır olmalı ve mutlaka uzman kontrolüne başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken doğum riski olan gebeler 37. haftadan sonra ne yapmalı?
Erken doğum riski olan gebelerin 37. haftaya ulaşması süreci başarıyla tamamladıklarını gösterir. Bu haftadan sonra hastane çantanızın hazır olduğundan emin olmalı, kendinizi çok yormamalı ve sancılarınızı daha dikkatli gözlemlemelisiniz. Herhangi bir şüpheli durumda vakit kaybetmeden doğum yapacağınız sağlık kuruluşuna ulaşarak uzman değerlendirmesi almanız hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık doğan bebeklerin sağlığı nasıl olur?
37. haftasını doldurmuş bebekler tam süreli doğmuş sayıldığı için genellikle akciğer gelişimi tamamlanmış ve kendi başına nefes alabilir durumdadır. Bu haftada dünyaya gelen bebeklerin çoğu herhangi bir tıbbi desteğe ihtiyaç duymadan sağlıklı bir şekilde yaşamlarını sürdürürler. Yine de doğum sonrası rutin yenidoğan kontrolleri yapılarak bebeğin genel durumu yakından takip edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 533 göst.
0 oy
2 cevap 518 göst.
13 Mayıs 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Dilan54 (75 puan) sordu
0 oy
8 cevap 865 göst.

1,512,267 soru

24,666,944 cevap

367,044 kullanıcı

...