Adetime 1 gün kala gebelik testi yapsam sonuç verir mi?

0 oy
2,216 göst.
17 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (321 puan) sordu

Erken öğrenen var mı 

29 Cevap

0 oy
17 Eylül 2018 (104 puan) cevapladı

Adetime bir gün vardı öğrendim canım ben

17 Eylül 2018 (321 puan) yorumladı
Sabah ilk idrarla mi yaptınız
17 Eylül 2018 (104 puan) yorumladı
Sağ ol canım benim sen de gebesindir İnşaAllah. Allah bekleyen isteyen herkese nasip etsin ☺
17 Eylül 2018 (321 puan) yorumladı
Amin canım yaa
17 Eylül 2018 (104 puan) yorumladı
Hayır canım ikindi vaktiydi yemek falan da yemistim
20 Eylül 2018 (321 puan) yorumladı
Kizlarrr 2 günüm geçti çok heycanlı ve çok korkuyorum test yapmadım
-Reklam-
0 oy
17 Eylül 2018 (353 puan) cevapladı

Bende normal 5 tl lik testen aldim adetime 4 5 qun vardi yaptm silik cikti seninde cikar canim hadi yap silikte olsa bilki vardir insallah vardir insallah hamiş sindir haber et mutlka

17 Eylül 2018 (574 puan) yorumladı
Benim adetime 5gun vardi yaotim negatif cikti birgun gecto yaptim coft cizgiyi gordum ilk idrarlada yapmadim oglen yaomistim
17 Eylül 2018 (353 puan) yorumladı
Bende ikindn rast qele yaptim adetlerin duzenliyse silikte olsa cikar canim sen yap hadi simdi yap hatta iki dakkaya ogrenmis olursn :) insallah vardir ya o heycani biliyorumm
19 Eylül 2018 (321 puan) yorumladı
Bugün adet günüm inşallah olmam ve yarın sabah ilk idrarla test yaparım dua edin
19 Eylül 2018 (4 puan) yorumladı
Stres olmaktansa test yaparım varsa çıkar bence test varsa yap bence
21 Eylül 2018 (321 puan) yorumladı
3 gün geçti test yaptım negatif cok üzgünüm
0 oy
17 Eylül 2018 (3,237 puan) cevapladı

Canım varsa cıkar silik cizgi 

17 Eylül 2018 (321 puan) yorumladı
Tmm eczane yakın alıp yapıp yazarim  nolurrrr dua edin hamilelerin duası kabul olur
17 Eylül 2018 (321 puan) yorumladı
Varsa şuan tam 4 haftalık çıkar mi
17 Eylül 2018 (353 puan) yorumladı
Canim varsa kesin cikar dualarim seninle yap haber et cok mutlu olrz
17 Eylül 2018 (3,237 puan) yorumladı
İnşallah vardır canm eğer varsa cıkar bende 1 2 gün kala yapardım hep çıkardı silikte olsa ve ben hic bir zaman ilk idrarla yapmadım hep akşam üzeri yapardım sen yap inşallah vardır canm benim
0 oy
17 Eylül 2018 (715 puan) cevapladı

Ben 4 gün varken öğrenmiştim 2. çizgi silik çıkmıştı inşallah hamilesindir :)

17 Eylül 2018 (321 puan) yorumladı
Inşallah çok umutlandım ya yoksa diye korku sarıyı aniden yapinca yazicam
17 Eylül 2018 (715 puan) yorumladı
Korkma hayırlısı olsun diyelim :)
0 oy
17 Eylül 2018 misafir cevapladı

Çikabilir tabii bir dene, denemekten zarar gelmez:)

0 oy
17 Eylül 2018 (2,761 puan) cevapladı

Ben adetime 1 hafta kala öğrendim canım 

0 oy
17 Eylül 2018 (1,007 puan) cevapladı

Benim canim adetim olcagi gun yapmistim gununun gecmesini bekleyemedik pozitif cikti 16 haftalik hamileyim 

17 Eylül 2018 (130 puan) yorumladı
.) canim ben  biraz gec hamile kaldim ve suan ilk gebeliqim nasi diyim sana icime bi his dogdu ve adetime 5 gun kala yaptim evde test oda karbontla anlattiklarina gore onda pozitf ckti sonra dayanamdim idrar testi yaptm evde ikinci czgi silik ckti yani hamileymisim .) soyle bi durum var beta degerlern yeterlyse cikiyo bence gunle alakasi yok .)bi yap derim bence
0 oy
17 Eylül 2018 misafir cevapladı

Yaptinizmi ciktimi test

0 oy
17 Eylül 2018 (2,384 puan) cevapladı

Eger bebis ordaysa cikar ben erken yapmadim ama adet gunumun hemen ertesi gun yaptim net iki cizgi cikti erken yapmis olsam yine cikardi

0 oy
17 Eylül 2018 (276 puan) cevapladı

ben tam adet gunumde ogrendim canim

0 oy
17 Eylül 2018 (197 puan) cevapladı

Dün arkadasım yaptı bügun dü adet günü ve hamile cıktı insallah sende öylesndr test yaparsan yaz merak ettm :)

0 oy
17 Eylül 2018 (2,225 puan) cevapladı

Belki geç döllenme falan olur bi hafta bekle sonra kan testi yaptır canım kanda daha erken belli oluyor hamile olduğun Allahım nasip eder inşallah

0 oy
17 Eylül 2018 (4,900 puan) cevapladı

Ben 3 gün gecikince kan testi yaptırdım canım akşam üstü yaptırdım 

0 oy
17 Eylül 2018 (1,723 puan) cevapladı

Bende adetime 1 gun varken ogrendim canim normal ucuz testlerden almistim:)

0 oy
17 Eylül 2018 (262 puan) cevapladı

Adetime 3 gün kala normal 4 liralık testlerden öğrendim ikinci çizgi biraz silik çıkmıştı 

0 oy
17 Eylül 2018 (1 puan) cevapladı

Canim ben adettime 6 gun kala test alip yaptim silikte olsa 2 cizgi cikti bugun doktorda test yaptim sonuc pozitif cikti 

0 oy
17 Eylül 2018 (353 puan) cevapladı

Canim naptin yaptnmi testi??

17 Eylül 2018 (1 puan) yorumladı
Canim sen beni dinle testi tekrarla lutfen aliverin bi test daha.icimden bir ses hamilesin diyor da :)
17 Eylül 2018 (321 puan) yorumladı
Ah keşke tüm umudum kırıldı
17 Eylül 2018 (321 puan) yorumladı
Ah keşke tüm umudum kırıldı çıksada içindeki ses doğru cikti desem ne güzel olurdu
17 Eylül 2018 (1 puan) yorumladı
Rabbim yüzünü guldurecek canim icime dogdu benim gebesin inşallah sabah ola hayrola hadi iyi geceler tatlı rüyalar bklm sabah test yap yaz buraya olurmu..
17 Eylül 2018 (321 puan) yorumladı
Tmm canım sağol çok içtensin iyigeceler
0 oy
17 Eylül 2018 (167 puan) cevapladı

Tam 1 hafta vardı reglime hafhi pembe cizgi oldu aksamina Beta-Hcg yaptirdim 64 çıktı eğer gec döllenme değilse idrar testinde çıkar diye düşünüyorum ama hamileysen kan testinde kesin çıkar canim Allah gönlüne göre versin inşallah...

0 oy
17 Eylül 2018 (264 puan) cevapladı

Ben adetike 4 gun kala kanda baktim oyle öğrendim

17 Eylül 2018 (167 puan) yorumladı
Ben 3 buçuk aylıkken öğrendim en geç ben öğrenmişim galiba ;) adet düzensizliği vardı ve 6 yıldır olmuyordu bebişim 50 kilo verdikten sonra kendiliğinden kaldı ucuz test almıştım belki vardır diye iki cıktı hemen meğer 3 buçuk aylikmis:))
17 Eylül 2018 (264 puan) yorumladı
Benim daha yeni 3 bucuk aylik ama 3 aylikken falan ogrenmek isterdim
0 oy
17 Eylül 2018 (615 puan) cevapladı
1 hafta kala 2.5 tllik testle öğrenmiştim :D şuan 32+6
17 Eylül 2018 (321 puan) yorumladı
Benim gibi olan varmı merak ettim önce cikti ve sonra yok oldu yaa
18 Eylül 2018 (589 puan) yorumladı
Bnce olmasa hic 2.ci cizgi cikmazdi die dusunuyorum.ve bida test al bnce.testte bi onarmallik vr

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Adete 1 gün kala yapılan gebelik testi doğru sonuç verir mi?
Adete 1 gün kala yapılan gebelik testleri doğru sonuç verebilir ancak kesinlik oranı adet gecikmesinden sonra yapılan testlere göre daha düşüktür. Gebelik hormonu olan beta-hCG seviyesi, döllenmeden yaklaşık 10-12 gün sonra idrarda tespit edilebilir seviyeye ulaşır. Adet döngünüz düzenli değilse veya yumurtlama tarihiniz geciktiyse, bu dönemde yapılan testlerde yanlış negatif sonuç alma ihtimaliniz yüksektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken gebelik testi adet döneminden kaç gün önce yapılmalı?
Erken gebelik testleri, adet tarihinden genellikle 4-5 gün öncesine kadar sonuç verebilecek hassasiyete sahip üretilmiştir. Ancak en güvenilir ve doğru sonuç için adet gününün geçmesini beklemek önerilir. Adet döneminize 1 gün kala test yapacaksanız, ilk sabah idrarını kullanmak idrardaki beta-hCG konsantrasyonu en yüksek seviyede olduğu için sonucun doğruluğunu artıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adete bir gün kala test yapıp negatif görenler hamile olabilir mi?
Adete 1 gün kala yapılan testin negatif çıkması, hamile olmadığınız anlamına gelmeyebilir. Yumurtlama tarihiniz tahmin ettiğinizden daha geç gerçekleşmişse, vücudunuzdaki beta-hCG hormonu henüz idrar testinde görünecek düzeye ulaşmamış olabilir. Bu durumda test sonucunuz negatif çıksa bile adetiniz gecikirse birkaç gün sonra testi tekrarlamanız en doğru yaklaşım olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik testinde silik çizgi ne anlama gelir?
Gebelik testinde görülen silik çizgi, vücudunuzda az miktarda da olsa beta-hCG hormonunun bulunduğunu ve gebeliğin başlamış olabileceğini gösterir. Testi adetinize 1 gün kala yaptıysanız, hormon seviyesi henüz tam yükselmediği için çizgi belirsiz olabilir. Silik bir çizgi görüyorsanız, testi 2 gün sonra sabah ilk idrarla tekrar ederek çizginin koyulaşıp koyulaşmadığını kontrol etmeniz tavsiye edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Evde yapılan idrar testleri ne kadar güvenilirdir?
Evde yapılan idrar testlerinin güvenilirliği, kullanım zamanına ve testin hassasiyetine bağlı olarak %97-99 civarındadır. Adet gecikmesi yaşandıktan sonra yapılan testler en yüksek doğruluk payına sahiptir. Adet dönemine çok yakın zamanlarda yapılan testlerde ise hormon düzeyi yeterli seviyede olmayabileceği için hatalı negatif sonuç riski bulunmaktadır; bu nedenle kesin sonuç için kan testi veya adet gecikmesi beklenmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 307 göst.
0 oy
4 cevap 532 göst.
0 oy
3 cevap 454 göst.

1,512,166 soru

24,665,790 cevap

366,970 kullanıcı

...