17 haftalık hamileyim, geceleri çok acıkıyorum normal mi?

0 oy
642 göst.
27 Aralık 2020 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (631 puan) sordu
Kızlar öğlen fazla birsey yiyemiyorum canım çekmiyor ama aksam gerçekten boğazım boş durmuyor sizdede böyle durum var mi bu arada 17+3 olduk bebisimiz kız cinsiyetle alakası var mı acaba bu durumun ?

6 Cevap

0 oy
27 Aralık 2020 (272 puan) cevapladı
Hayır benimde oğlan gece o kadar çok acikiyorum ki sabahları daha az ama yemiyorum zaten 23 haftada 7 8 kilo aldım vücudum kilo almaya çok yatkın ne yesem kilo aliyorum
27 Aralık 2020 (631 puan) yorumladı
Ben 47 kilo ile hamile kaldım şuan 52 kiloyum normal sanirim şuan kilom ama geceleri iştahım daha çok oluyor
27 Aralık 2020 (272 puan) yorumladı
Senin yine iyi kilon muz ye ballı süt iç onlar hem tok tutuyor hem bebeğe kilo aldiriyor
-Reklam-
0 oy
27 Aralık 2020 (285 puan) cevapladı
Aynen hic doymuyorm ben 18+6 haftikken tartildm 6 kilo almisim:)
27 Aralık 2020 (631 puan) yorumladı
Olsun bebek.olunca gider kilolar sağlıklı dogsunlarda
0 oy
27 Aralık 2020 (999 puan) cevapladı
Tek benim sanıyordum çok sık acikiyorum gece 1 bucukda yarım ekmek yiyorum bazen dayanamıyorum karnım gurluyor elim ayağım titriyor Kilo umrumda deil hamileligimi yasioyrum valla doğumdan sonra  gider hepsi insallah
27 Aralık 2020 (247 puan) yorumladı
Bebişin kilosunu etkiliyo mu yemen

Bnde cok yiyrm ben almyrmda bebis direk alyo
27 Aralık 2020 (999 puan) yorumladı
Bilmiyorum yarın kontrolum var cinsiyet ogrenicem inşallah 16+6 umarım doktor kesin bişe söyler bu zamana kadar gelişimi iyi dendi yarın herşeyi ogrenicem
27 Aralık 2020 (631 puan) yorumladı
Bebeğin kilo aldigi nasil anlaşılıyor mesela suanlik daha gram ama ilerleyen haftalarda mi anlıyorsun bebeğin kilo qldigini yada sen kilo almayınca bebek mi almış oluyor
27 Aralık 2020 (247 puan) yorumladı
doktor haftasına göre ilerde deyince anlıyosn doktor söylüyo ben 33 haftalıgım 10 gun ilerde misal kilosu 32 haftalkkn 2kilo 20 gramdı
0 oy
27 Aralık 2020 (247 puan) cevapladı
Benimde kız 33 haftalık hhamileyim sanki her hafta biraz daha fazla ackyorum sabah kahvatmı normal dedgn gbi yapyrm gundz oyle aclk pek olmuyo mubarek 12 den sonra canm tatlı istiyo hele instagramda dolasmim ne gorsem yemek istiyrm doymuyrmda  :)))
27 Aralık 2020 (631 puan) yorumladı
Aynen öyle vallahi gece kusu olduk
0 oy
27 Aralık 2020 (2,324 puan) cevapladı

Kız daha şimdi eşime ben herşeyi gece yiyorum gündüz birşey yemiyorum diyordum !:)) akşam yemek yiyorum tatlı yiyorum çerez meyve derken sonra kalbim sıkışıyor:)) gün boyu sadece kahvaltı yapıp bir elma birşey yiyorum bu kadar. Benim ki erkek 

0 oy
27 Aralık 2020 (265 puan) cevapladı
Benimki erkek ama gece acikiyorum

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebelikte 17. haftada akşamları çok acıkmak normal mi?
Gebelikte 17. haftada akşamları artan iştah oldukça normal bir durumdur; bu dönemde bebeğin büyüme hızı arttığı için vücudun enerji ihtiyacı yükselir. Özellikle gün içinde yorgunluk veya mide bulantısı nedeniyle az beslenen anne adayları, akşam saatlerinde vücudun enerji açığını kapatmak için daha fazla yemek yeme isteği duyabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte gece yemek yeme isteği cinsiyetle ilgili olabilir mi?
Hamilelikte gece yemek yeme isteğinin bebeğin cinsiyetiyle bilimsel bir bağlantısı bulunmamaktadır. İştah değişimleri hormonal dengeler, metabolizma hızı ve günlük enerji harcamasına bağlı olarak gelişen fizyolojik süreçlerdir; cinsiyet tahminleri ise tamamen hurafelere dayanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte akşam öğününde ne kadar yenmeli?
Gebelikte akşam öğününde aşırıya kaçmamak adına porsiyonları küçültüp gün içine yaymak en sağlıklı yaklaşımdır. Tek seferde çok yemek yerine, kan şekerini dengeleyen protein ve lif ağırlıklı küçük ara öğünler tüketmek gece yaşanacak aşırı açlık krizlerini önlemeye yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
17 haftalık hamilelikte akşam yemeğinde nelere dikkat edilmeli?
17 haftalık hamilelikte akşam yemeğinde mideyi yormayacak hafif protein kaynakları, sebze yemekleri ve tam tahıllı gıdalar tercih edilmelidir. Gece mide yanması veya hazımsızlık yaşamamak için yatmadan en az 2-3 saat önce yeme işlemini sonlandırmak ve porsiyon kontrolü yapmak oldukça önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte gündüz iştahsızlık akşam açlık olması nasıl yönetilir?
Gündüz iştahsızlığı ile akşam oluşan yoğun açlık hissini yönetmek için gün içinde az az ve sık sık beslenmek en etkili yöntemdir. Gün boyu sıvı alımını ihmal etmemek ve akşam yemeğinde kan şekerini aniden yükseltmeyen kompleks karbonhidratlar seçmek, gece yeme ataklarını kontrol altına almanızı sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,207 soru

24,666,271 cevap

366,992 kullanıcı

...