Adetim gecikmedi ama hamilelik belirtileri yaşıyorum, hamile miyim?

0 oy
296 göst.
3 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (309 puan) sordu
Kızlar ben ocağın 13unde adet oldum 24undede korunmayı bıraktık bu aralar sürekli uzanasim geliyo mide bulantim yeni yeni arada oluyo şeffaf bi akinti geliyo sol tarafım karnımın altı bisey varmış gibi toplaniyo belim çok ağrıyo ama adet olacakmışım gibi su gibi akinti geliyo sonra acaba hamilemiyim kasiklarim arada ağrıyo özelikle çok yürürken azimin tadı sabah kalkınca zehir gibi 
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
3 Şubat 2021 (910 puan) cevapladı
Bunu test yapmadan bilemeyiz 
3 Şubat 2021 (309 puan) yorumladı
Test yaptim negatif cıktı  kaç gün once
3 Şubat 2021 (910 puan) yorumladı
Adetiniz geçerse tekrar yapın
-Reklam-
0 oy
3 Şubat 2021 misafir cevapladı
ocak 24unde biraktiysan korunmayi bir haftada bu belirtiler olusmaz canim o akinti belkide yumurtlamani gosteriyor olabilir yumurtlarken kasik agrisida olur

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Adet gecikmesi olmadan erken gebelik belirtileri nelerdir?
Adet döngüsünün henüz başında görülen erken gebelik belirtileri arasında mide bulantısı, yoğun halsizlik, şeffaf akıntı artışı ve kasıklarda batma hissi yer alır. Hormonal değişimler nedeniyle vücutta oluşan bu hassasiyet, genellikle döllenmeden sonraki 1-2 hafta içinde belirginleşmeye başlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik şüphesinde kasık ağrısı ve akıntı normal mi?
Gebeliğin ilk aşamalarında rahim bölgesine kan akışının artması nedeniyle kasıklarda dolgunluk, hafif batma ve ağrı hissi yaşanması oldukça normaldir. Ayrıca östrojen artışına bağlı olarak su gibi veya şeffaf, kokusuz akıntılarda artış görülmesi de vücudun gebelik sürecine verdiği yaygın tepkilerden biridir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik testi en erken ne zaman yapılmalı?
Gebelik testinin en doğru sonucu vermesi için beklenen adet tarihinin geçmesi beklenmelidir. Adet gecikmesi yaşanmadan yapılan testler, kandaki veya idrardaki gebelik hormonu (hCG) henüz yeterli seviyeye ulaşmadığı için hatalı negatif sonuçlar verebilir; bu nedenle güvenilir sonuç için adet gününden sonra test yapılması önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sabahları ağızda oluşan acı tat gebelik belirtisi olabilir mi?
Sabahları hissedilen metalik veya acı tat, gebeliğin erken dönemlerinde artan östrojen ve progesteron hormonlarının tat alma duyusunu değiştirmesinden kaynaklanır. Bu durum halk arasında yaygın bir gebelik belirtisi olarak kabul edilse de, mide hassasiyeti ve sindirim sistemi değişimleriyle de doğrudan ilişkilidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelik belirtileri adet belirtileri ile neden karıştırılır?
Hamilelik belirtileri ile adet öncesi sendromu (PMS) belirtileri, her iki durumda da progesteron hormonunun baskın olması nedeniyle birbirine çok benzer. Bel ağrısı, kasık ağrısı, yorgunluk ve mide hassasiyeti her iki süreçte de ortak olduğu için, belirtilere bakarak kesin bir hamilelik teşhisi koymak zordur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 412 göst.
11 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde aySe356 (52 puan) sordu
0 oy
1 cevap 231 göst.
5 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde aySe356 (52 puan) sordu
+1 oy
3 cevap 811 göst.
0 oy
3 cevap 338 göst.
16 Mayıs 2024 Doğum kategorisinde Aleynayagmrr (221 puan) sordu

1,512,349 soru

24,668,030 cevap

367,106 kullanıcı

...