33+2 haftalık gebeyim karnım çok aşağıda, normal mi?

0 oy
3,203 göst.
31 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (8 puan) sordu

Kızlar 33+2 haftalık gebeyim karnımı tasiyamiyorum sanki çok aşağıda geliyor baskı yapıyor 

image

Gebelik haftası 33+2

11 Cevap

+1 oy
31 Mayıs 2021 (285 puan) cevapladı
Ayy masallah ne guzel ya karniniz cok sevimli Rabbim sagsalim kucaginiza almayida nasil etsin bizleride sagsalim o haftalara kavustursun insallah 
31 Mayıs 2021 (285 puan) yorumladı
Amin insallah Allah razi olsun
31 Mayıs 2021 (8 puan) yorumladı
Sendende canım cümlemizden
16 Haziran 2021 (8 puan) yorumladı
Yok canım daha bekliyoruz 35+4 günlük olduk 38 de sezeryan olucam Allah'tan bir sorun çıkmazsa gelişiminden dolayı erken olabilir dedi inşallah zamanında gelir
16 Haziran 2021 (285 puan) yorumladı
Az kalmis insallah sagsalim kucagina almak nasip olsun canim
16 Haziran 2021 (8 puan) yorumladı
Amin canım benim darısı sana olsun sağlıkla gelsin kuzumuz inşallah
-Reklam-
0 oy
31 Mayıs 2021 (675 puan) cevapladı
Bebek dönmüs galiba dogum pozisyonuna inmis bnmde 32 de boyleydi suan 38im 
31 Mayıs 2021 (8 puan) yorumladı
Kafasını hala yukarda hissediyorum acaba benmi yaniliyorum ilk olduğundan galiba endişelendim biraz
31 Mayıs 2021 (675 puan) yorumladı
Bence dönmüs belli
31 Mayıs 2021 (8 puan) yorumladı
Yarın ogrenicem inşallah  
0 oy
31 Mayıs 2021 (264 puan) cevapladı
Bende 33-3 um canım benimde göbeğim böyle indi iki günde 
31 Mayıs 2021 (8 puan) yorumladı
Anladım canım kısa sürede olunca bir korku girdi içime inşallah saglikla zamanında gelir herkesin bebisi
31 Mayıs 2021 (264 puan) yorumladı
İnşallah canım valla üçüncü doğumum olacak nasipse ama aynı acemi gibi oldum acaba erken mi gelecek felan die sağlıklı bir sekilde alırız inşallah bebislerimizi
31 Mayıs 2021 (8 puan) yorumladı
Amin canım inşallah 3 te olsa ilkte olsa aynı demekki can sonuçta insan endişeye kapılıyor hayırlısıyla gelsinler inşallah
31 Mayıs 2021 (264 puan) yorumladı
Amin canım
0 oy
31 Mayıs 2021 (22 puan) cevapladı
Benimde öyle ikiz benimde oğlan olacak 4 tane kız istedi eşim Rabbim ikiz oğlan verdi iki oğlan da vardı 4ledık benimde öyle çok aşağıya basıyor cıktı çıkacak gibi hissediyorum çok zorlanıyom bende lavabo ya sıksık cıkıyom akıntımda oluyor cok
31 Mayıs 2021 (8 puan) yorumladı
Ya maşallah Allah'ım esirgesin evlatlarımızı sağlıkla kucagimiza alalım inşallah benim tek ama ağır geliyor galiba birazcık
0 oy
31 Mayıs 2021 (386 puan) cevapladı
cnm son son aylarin cok normal bebeyin asagiya inmesi 
31 Mayıs 2021 (8 puan) yorumladı
Anladım canım içim rahatladı biraz bir anda olunca korktum
1 Haziran 2021 (386 puan) yorumladı
hic korkma cnm iyikide asaga inmis dogumun birazdaha kolaylasir
0 oy
31 Mayıs 2021 (192 puan) cevapladı

Benimde öyle oldu canim korkma bebek donmusdur

Bu arada ne guzel karnin var ışıl ışıl benimki cok catladi(((
31 Mayıs 2021 (8 puan) yorumladı
İnşallah canım yaçok teşekkür ederim çatlak yok çok şükür ama doğumdan sonra da olmaz inşallah
0 oy
31 Mayıs 2021 (134 puan) cevapladı
Canim 32 haftaligim Benim karnimda ayni bebek donmus doktor dogum pozisyonunu almis dedi seninde oyledir muhtemelen
1 Haziran 2021 (8 puan) yorumladı
İnşallah öyledir canım bugün ogrenicem inşallah
0 oy
31 Mayıs 2021 (66 puan) cevapladı
Oy maşallah canım benim hissettiğin kafası değil poposudur bende öyleyim çünkü 
1 Haziran 2021 (8 puan) yorumladı
İnşallah öyledir canım bugün ogrenicem insallah
0 oy
31 Mayıs 2021 (308 puan) cevapladı
Kizmi bebegin 
1 Haziran 2021 (8 puan) yorumladı
Yok canım erkek
0 oy
16 Haziran 2021 (285 puan) cevapladı

Kuzuum dogum yaptin mi :)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

33 haftalık gebelikte karnın aşağıda olması normal mi?
33 haftalık gebelikte karnın aşağıda görünmesi veya hissedilmesi, bebeğin pozisyon değiştirmesi veya pelvik kasların gevşemesi nedeniyle oldukça yaygın bir durumdur. Ancak bu durum her zaman doğumun yaklaştığı anlamına gelmez; genellikle bebeğin başının kanala doğru yerleşmeye başlamasıyla ilgili fiziksel bir histir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin son aylarında karın aşağıda baskı hissi neden olur?
Gebeliğin son aylarında hissedilen karın aşağıda baskı hissi, bebeğin büyümesiyle birlikte rahimin pelvik bölgeye yaptığı fiziksel ağırlıktan kaynaklanır. Bebeğin ağırlığının artması ve pelvik taban kaslarına olan baskının yoğunlaşması, özellikle yürürken veya ayaktayken bu hissin daha belirgin hale gelmesine neden olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
33 haftalık hamileyken karnımı taşımakta zorlanıyorum ne yapmalıyım?
33 haftalık hamileyken karnınızı taşımakta zorlanıyorsanız, gebelik destek kemeri kullanarak ağırlığı daha dengeli bir şekilde dağıtabilirsiniz. Ayrıca uzun süre ayakta kalmaktan kaçınmak, dinlenirken sol tarafa yatmak ve doktorunuza danışarak uygun egzersizlerle pelvik kaslarınızı desteklemek bu baskı hissini hafifletmeye yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Karın aşağıda hissi erken doğum belirtisi olabilir mi?
Karın aşağıda hissi tek başına erken doğum belirtisi olarak kabul edilmez, ancak bu hisse düzenli kasılmalar, vajinal akıntıda artış veya su gelişi gibi belirtiler eşlik ediyorsa mutlaka ciddiye alınmalıdır. Sadece baskı hissi genellikle bebeğin pozisyonuyla ilgili doğal bir değişimdir, ancak riskli bir durum olup olmadığını anlamak için doktor muayenesi şarttır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin aşağıya indiği nasıl anlaşılır?
Bebeğin aşağıya indiği, yani doğum kanalına girdiği, nefes almanın kolaylaşması ancak idrara çıkma sıklığının artması ve kasık bölgesinde yoğun baskı hissi oluşmasıyla anlaşılır. Bu durum genellikle 34. haftadan sonra belirginleşir ve vücudun doğuma hazırlık sürecinin doğal bir parçası olarak kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,149 soru

24,665,533 cevap

366,953 kullanıcı

...