Devlet hastanesinde refakatçim yok, tek başıma doğum yapabilir miyim?

0 oy
1,227 göst.
20 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (110 puan) sordu
Sorum yukarıda kızlar 
Gebelik haftası 33

10 Cevap

0 oy
20 Haziran 2021 (459 puan) cevapladı
Allah yardımcın olsun kuzum gurbetlik yalnızlık çok zor ne denir ki bilemedim. 
20 Haziran 2021 (110 puan) yorumladı
Çok sağolun
-Reklam-
0 oy
20 Haziran 2021 (22 puan) cevapladı
Devlet hastanedesinde dogum  yaptım  erkek refakatçi  almıyorlar  
20 Haziran 2021 (22 puan) yorumladı
Biri yok mu
0 oy
20 Haziran 2021 (160 puan) cevapladı
Tek kişilik oda olursa eşini alabilirler diye düşünüyorum 
20 Haziran 2021 (110 puan) yorumladı
Olurmu tek kişilik oda
20 Haziran 2021 (160 puan) yorumladı
Hastanenin fiziki yapısına göre değişir ama şuanda koromadan dolayı tek kişilik odalarda kalınıyor diye biliyorum en azından bizim hastane için oyle
0 oy
20 Haziran 2021 (641 puan) cevapladı
Allah yardımcın olsun kuzum bir görüş doktorunla ozel oda ayarlabilirsin eşini kabul ederlerse
20 Haziran 2021 (110 puan) yorumladı
İnşallah bakalım dicem artık
0 oy
20 Haziran 2021 (227 puan) cevapladı
Kontrole gittiğinizde bir sorun ama almıyorlar diye biliyorum birilerini bulmaya çalışın tek başınıza olmaz 
0 oy
20 Haziran 2021 (112 puan) cevapladı
Malesef canm eşini refakatçi brakmzlar hicmi akrabanız faln yok 2 kaliverse 48 saatten aşağıda cikrmiuorlar
0 oy
20 Haziran 2021 (641 puan) cevapladı
Nerelisin doktor tanıdığım var yardımcı olmak isterim sivasliyim ben eğer burdaysan 
0 oy
20 Haziran 2021 (456 puan) cevapladı
Valla aynı durumdayım gelip de bakacak kimsem yok. İkiz ve sezeryan olacak muhtemelen. Tek kişilik oda denk gelirse o güne rica minnet alıyorlarmış. Yoksa asla almıyorlar tek kalıyormuşuz. Kimsesizlik çok zor Rabbım yardımcımız olsun. 
0 oy
20 Haziran 2021 (866 puan) cevapladı
Normal dogummu sezeryanmi olucaksin
0 oy
20 Haziran 2021 (606 puan) cevapladı
Ben de aynı durumdayım şu an için gelecek kimse yok gibi görünüyor. Daha doğuma var ama hep düşünüyorum bi de ikinci sezeryanım olacak nasipse, Allah yardımcımız olsun benim eşimle küçük çocuğum var en son kürtaj olduğumda mecburen aldılar gece yanımda kaldılar ama daha önceki kürtajda almamışlardı. Tamamen doktorun insafına kalmış :( Rabbim kimseyi yalnız bırakmasın inşallah 
21 Haziran 2021 (262 puan) yorumladı
Amin amin bende yalnızım bi küçük oğlum var inseALLAH ikisinide alırlar ne oğlumu bırakacak yerin var nede benim yanımda kalcak biri insan bu durumda kendini kötü hissediyor
21 Haziran 2021 (606 puan) yorumladı
Seni anlıyorum canım inşallah herşey gönlümüze göre olur Rabbim kolaylık versin karşımıza iyi insanlar çıkarsın ❤️

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Devlet hastanesinde doğumda refakatçi zorunlu mu?
Devlet hastanelerinde doğum süreci için refakatçi bulundurma zorunluluğu bulunmamaktadır. Sağlık personeli, hastanın doğum öncesi ve sonrası tüm bakım ihtiyaçlarını karşılamakla yükümlüdür; refakatçi sadece hastanın kişisel konforu ve manevi desteği için tercih edilen bir durumdur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde doğumda eş refakatçi olabilir mi?
Devlet hastanelerinin birçoğunda doğumhane veya kadın doğum servislerinde erkek refakatçi kabul edilmemektedir. Ancak hastanenin fiziksel koşulları, özel oda imkanları ve hastane yönetimi kurallarına göre bu durum değişkenlik gösterebilir; bu nedenle doğum yapacağınız hastanenin idaresiyle önceden görüşmeniz en doğru bilgiyi almanızı sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Refakatçim olmadan doğum yaparsam hastane personeli ilgilenir mi?
Refakatçiniz olmasa dahi doğum servisinde görevli olan ebe ve hemşireler, tüm tıbbi ve temel bakım süreçlerinizle ilgilenmekle sorumludur. Doğum sonrası süreçte ihtiyaç duyduğunuz destek hemşireler tarafından sağlanır, bu nedenle refakatçiniz olmadığı için bakım hizmeti eksikliği yaşamazsınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde doğum sonrası süreçte nelere dikkat etmeliyim?
Doğum sonrası süreçte en önemli konu dinlenmek ve bebeğinizin emzirme takibini yapmaktır. Refakatçiniz yoksa, kişisel ihtiyaçlarınızı kolayca karşılayabileceğiniz bir çanta hazırlamalı, hastane personelinin çağrı butonunu nasıl kullanacağınızı giriş anında öğrenmeli ve ihtiyaç duyduğunuz her an hemşirelerden destek istemekten çekinmemelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum çantasında refakatçisiz kalacaklar için neler olmalı?
Refakatçisiz kalacak annelerin doğum çantasında ulaşımı kolay, önden açılan gecelikler, bol miktarda hijyenik ped ve bebeğinizin ilk kıyafetleri mutlaka bulunmalıdır. Kendi ihtiyaçlarınızı kolayca yönetebilmek adına suyu, telefonu ve kişisel bakım ürünlerini yatak başucuna yakın bir konumda düzenlemeniz pratiklik sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,150 soru

24,665,538 cevap

366,953 kullanıcı

...