3 aylık hamileyim ve sürekli açlık hissediyorum, ne yapmalıyım?

0 oy
653 göst.
17 Eylül 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (16 puan) sordu
Arkadaşlar 5 ayın geliniyim 3 aylık hamileyim kaynanamla birlikte yaşıyoruz hamilelik yüzünden acıkıyorum gunde 4-5 defa falan yemek yemek istiyorum.Ama kaynanam lokmamı sayıyor resmen geçen sefer domates ekmek yiyordum geldi sen ne çok yemek yiyorsun dedi bende utandigimdan gunde onunla beraber 3 defa yemek yiyorum halsizlikten ayakta duramiyorum aciktigim için ama utandigimdan ekmege elimi uzatamiyorum arkadaslar ne yapayim sizce akşam saat 11 oluyor yemek yiyelim demiyor saat 12 ye kadar aç bekliyorum
Gebelik haftası 3 ay
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
17 Eylül 2021 (236 puan) cevapladı
Ona mı sorucaksin yemek.yerken aynı evi paylasiyosaniz ye yiyip içtiğiniz kimseyi ilgilendirmez herşey ortaktır
17 Eylül 2021 (16 puan) yorumladı
Evet o kendi başina ama ben 2 can taşiyorum artik yediklerim biraz fazla ola biliyor
17 Eylül 2021 (236 puan) yorumladı
Yemeğin hesabı.yapilmaz canım ne saçma şey ben ne istersem alınacak ve pişirilecek hamileyim ben torun diye konuşmayı bilirler pes
-Reklam-
0 oy
17 Eylül 2021 (543 puan) cevapladı
Senin durumunda olsam hiç utanmam aç da kalamam canm ne istiyorsa yerim onu onu beklemem 
17 Eylül 2021 (16 puan) yorumladı
Yalniz yemek yedim geçenlerde gelip yanmda oturup sen ne kadar yedin ekmegi biraz az ye diyor bende gurur yapip aç kaliyorum
17 Eylül 2021 (1,386 puan) yorumladı
Bişey diicem o bukadar yüzsüzse şey desene ona yiyorsam torunun beslensin diye yiyorum. Karnındaki onunda kanı canı babanın evinden getirmedin ya töbe töbe... Yada oohoo anne lokmamı sayıyorsan 2ye böl ben iki canlıyım de o konuşuyorsa sende konuş Allah aşkına altta kalmayın ezdirmeyin kendinizi...
17 Eylül 2021 (704 puan) yorumladı
Kocan çalışmiyor mu ki evi kim gecindiriyor. Gurur yapma niye çekiniyorsun sen bol bol ye kaynananda kendini yesin.
17 Eylül 2021 (1,386 puan) yorumladı
Hatta onun gözünün önünde aşerdiğini söyle kocan alsın.. Bencede çekinme saçmalamasın kaynananda susup otursun yerine.. Lokma sayma çıktı bide Allahtan korkusu yok ya... RABBİM merhamet duygusu versin

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamilelikte 3 aylıkken çok acıkmak normal mi?
Evet, hamileliğin ilk trimester döneminde artan metabolizma hızı ve bebeğin gelişim ihtiyaçları nedeniyle sık acıkmak oldukça normal bir durumdur. Vücut enerji ihtiyacını karşılamak için sinyal gönderir, bu yüzden günde 3 ana öğün yerine 5-6 küçük ve besleyici ara öğün ile kan şekerini dengede tutmak hem anne hem de bebek sağlığı için kritiktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik döneminde sağlıklı beslenme düzeni nasıl olmalı?
Gebelik döneminde sağlıklı beslenme, kan şekerini sabit tutacak protein, lif ve sağlıklı yağ içeren öğünlerle sağlanmalıdır. Uzmanlar, tek seferde çok yemek yerine 2-3 saatlik aralıklarla küçük porsiyonlar tüketmeyi önerir; böylece halsizlik önlenir ve anne adayı gün boyu enerjik kalabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte aç kalmak anne ve bebek üzerinde nasıl etki eder?
Hamilelikte uzun süre aç kalmak kan şekerinin hızla düşmesine, buna bağlı olarak şiddetli halsizlik, baş dönmesi ve bayılma hissi gibi semptomlara yol açabilir. Bebek gelişimi için sürekli bir besin akışına ihtiyaç duyduğundan, annenin aç kalması besin eksikliği riskini artırabilir ve annenin genel fiziksel direncini ciddi oranda düşürür.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte beslenme düzeni konusunda aile büyükleriyle nasıl konuşulur?
Bu konuyu aile büyükleriyle konuşurken, beslenme ihtiyacınızın kişisel bir tercih değil, doktorunuz tarafından önerilen tıbbi bir gereklilik olduğunu nazikçe ifade etmelisiniz. Özellikle gebelikteki beslenme planının bebeğin gelişimi için kritik olduğunu vurgulayarak, artan öğün sayısının sağlıklı bir gelişim süreci için zorunlu olduğunu belirtmeniz iletişimi kolaylaştıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte sık acıkma durumunda hangi sağlıklı atıştırmalıklar tüketilebilir?
Sık acıkma durumunda kan şekerini ani yükseltmeyen ceviz, badem gibi kuruyemişler, yoğurt, meyve veya tam tahıllı ekmekle hazırlanan küçük sandviçler tercih edilmelidir. Bu besinler hem tokluk süresini uzatır hem de anne adayının ihtiyaç duyduğu vitamin ve mineralleri karşılayarak açlık krizlerini sağlıklı bir şekilde yönetmeye yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
21 cevap 2,810 göst.
0 oy
8 cevap 706 göst.
0 oy
3 cevap 444 göst.

1,512,633 soru

24,671,512 cevap

367,283 kullanıcı

...