Sancım var ama açılma yok, evde süreci nasıl hızlandırırım?

0 oy
1,246 göst.
12 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,328 puan) sordu
Kızlar saat 3 ten beri düzenli 10 dakikada bir sancım var ama bi cm bile açılma olmadı 2 defa gittik hastaneye bu saat oldu açılma yok evimiz hastaneye yakın olduğundan ve sağolsun doktorumun anlayışından boşu boşuna hastane parası ödemeyelim ve sancımı evde çekeyim diye de yatış yapmadı evde bekliyorum açılma olması için ne yapabilirim 
Gebelik haftası 39

8 Cevap

0 oy
12 Ekim 2021 (102 puan) cevapladı
Squat yapabilirsin. Pikates topuna oturup yuvarlak hareket yapabilirsin. Ilik dus yapabilirsin. Bize hamile pilatesinde oyle demislerdi.
12 Ekim 2021 (1,328 puan) yorumladı
Squat yapıyorum ama ne kadar doğru yapıyom onu bilmiyom 2 defa duş aldım küveti doldurup sıcak suda bile bekledim plates topum da yok ki ilk doğumumda böyleydi açılma olmadı 28 saat suni sancı çektim
12 Ekim 2021 (102 puan) yorumladı
Allah kolaylik versin bi avazda kurtul insallah
12 Ekim 2021 (1,328 puan) yorumladı
Amin canım inşallah allah razı olsun
-Reklam-
0 oy
12 Ekim 2021 (30 puan) cevapladı
Canım bende 4 gün önce hastaneye gittim düzenli sancı vardı 2cm açılmam vardı 4 gün oldu halen açılma artmadı hala bekleyişteyim malesefki ama bildiğim kadar merdiven inip çıkmak oturup kalkmak iyi geliyor bende pek işe yaramadı bide sen dene 
12 Ekim 2021 (1,328 puan) yorumladı
Valla deli gibi dolanıyom oturup kalkıyom evin içinde ya :) ilk doğumum da böyleydi kendi sancım vardı ama açılma olmayınca suni verdiler 28 saat çektim
0 oy
12 Ekim 2021 (160 puan) cevapladı
Hurma ye canım 
12 Ekim 2021 (1,328 puan) yorumladı
Bi hafta 10 gündür günde 3 5 tane yiyorum
12 Ekim 2021 (160 puan) yorumladı
İnşallah olur bir an önce
12 Ekim 2021 (1,328 puan) yorumladı
İnşallah canım sağolasın
0 oy
12 Ekim 2021 (38 puan) cevapladı
Hareket falan hepsini biliyorsunuz heralde. Bir de acı sade kahve ve kakule varsa ondan bolca kaynatıp onu içmeyi deneyin umarım faydası olur Allah yardımcınız olsun.
12 Ekim 2021 (1,328 puan) yorumladı
Sağol canım allah razı olsun kakule ne ki hiç duymadım aktarlarda varmıdır
12 Ekim 2021 (23 puan) yorumladı
Canım herkes birşey demiş sana kafan karışmasın bence allah ne zaman dilerse o zaman doğar bebeğin sen allaha dua et sadece benimde 39+7oldu bekliyorum bebişi allah sağlıcakla kolaylıkla kucağımıza nasip etsin inşallah
12 Ekim 2021 (1,328 puan) yorumladı
Amin inşallah sağolasın
13 Ekim 2021 (38 puan) yorumladı
Var canım tabi baharat. Açılmaya faydası oluyor.
0 oy
12 Ekim 2021 (254 puan) cevapladı

Canım bende ilk hamileligimde dogumumda 2 cm açılmayla saatlerce çektim benim bi anda açılmıştı suni sancı falan işe yaramamıştı ama dilimden bu dua düşmedi sende oku sancı anında allahın izniyle işe yarar 

image

12 Ekim 2021 (1,328 puan) yorumladı
Sağol canım allah razı olsun
12 Ekim 2021 (254 puan) yorumladı
Allah bi avaz da kurtarsın dualarım seninle rabbim yardımcın olsun :)
12 Ekim 2021 (1,328 puan) yorumladı
Amin canım sağol allah razı olsun
12 Ekim 2021 (254 puan) yorumladı
Amin canım allah sende de razı olsun
0 oy
12 Ekim 2021 (5 puan) cevapladı
Eskiden evde doğumlarda sıcak su kullanirlarmis açılma olması için sıcak su ile kompres yap ise yararmi bilmiyorum ama eskiler yapıyorsa bildikleri vardir
12 Ekim 2021 (1,328 puan) yorumladı
2 defa duş aldım küveti doldurup sıcak suya oturdum bakalım
0 oy
12 Ekim 2021 (5 puan) cevapladı
Bence sıcak duş al. Sıcak kasları gevseltir. Açılma olmasını sağlar. Allah kolaylık versin. 
12 Ekim 2021 (1,328 puan) yorumladı
Sağol canım allah razı olsun 2 defa duş aldım küveti doldurup sıcak suya oturdum bakalım
0 oy
12 Ekim 2021 (51 puan) cevapladı
Aynı şeyleri bugun bende yaşadım sancım başladı nst de sancım çıktı ikikere nstye girdim ama ne bi acılma ne nişan hiç biri yok evime geldim hala sancı çekiyorum 38 haftlık olduk bizde ilk gebeliğim ne yapmm gerektiğini de bilmiyorum sizin nişan gelmişmiydi
12 Ekim 2021 (1,328 puan) yorumladı
Yok canım gelmedi ilk doğumumda böyleydi açılma olmadı 28 saat suni sancı çektim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Düzenli sancı olmasına rağmen rahim ağzı açılmaması neden olur?
Düzenli sancılara rağmen açılma olmaması, doğumun henüz aktif faza geçmediğini veya sancıların rahim ağzını inceltmek için yeterli şiddette olmadığını gösterir. Vücudun doğuma hazırlanma süreci kişiden kişiye değişebilir; bazen sancılar uzun süre 'yalancı doğum sancısı' veya 'hazırlık sancısı' formunda devam ederek rahim ağzının yumuşamasını bekler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Evde doğum sancısını kolaylaştırmak ve açılmayı hızlandırmak için ne yapabilirim?
Doğum sancılarını evde yönetmek ve süreci desteklemek için hareket etmek en etkili yöntemdir. Hafif tempolu yürüyüşler yapmak, pilates topu üzerinde dairesel hareketlerle oturmak veya merdiven inip çıkmak bebeğin başının kanala girmesine ve rahim ağzına baskı yaparak açılmayı tetiklemesine yardımcı olabilir. Ayrıca ılık bir duş almak kasların gevşemesini ve sancıların daha yönetilebilir hale gelmesini sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı kaç dakikaya düştüğünde hastaneye gitmek gerekir?
Genellikle sancıların 5 dakikada bir geldiği, her bir sancının 45-60 saniye sürdüğü ve bu düzenin en az 1-2 saat boyunca bozulmadan devam ettiği durumlarda hastaneye gidilmelidir. Eğer suyunuz geldiyse, sancıların sıklığına bakılmaksızın veya bebek hareketlerinde azalma hissedildiğinde vakit kaybetmeden uzman bir sağlık kuruluşuna başvurulması hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı sırasında evde nasıl nefes egzersizleri yapılmalıdır?
Sancı anında derin ve yavaş nefes alıp vermek, vücuttaki oksijen seviyesini artırarak hem bebeğin rahatlamasını sağlar hem de annenin gerginliğini azaltır. Burundan derin bir nefes alıp ağızdan yavaşça üfleyerek vermek, sancı dalgalarını daha kolay karşılamanıza ve kasılmalar sırasında vücudunuzu serbest bırakmanıza yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Açılma olmadan gelen sancılar ne kadar süre evde beklenebilir?
Doktorunuzun onayı olduğu sürece, suyunuz gelmediği ve bebeğin hareketleri normal olduğu müddetçe evde beklemek mümkündür. Ancak sancıların şiddeti arttığında, evde geçirilen sürenin güvenli takibi için hastane ile iletişim halinde kalınmalıdır. Eğer sancı aralıkları kısalmıyor veya genel sağlık durumunuzda bir değişiklik hissediyorsanız, durumu mutlaka hekiminizle paylaşarak profesyonel yönlendirme almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 509 göst.
20 Haziran 2024 Doğum kategorisinde Edanur Um (26 puan) sordu
0 oy
5 cevap 428 göst.
19 Mart 2024 Doğum kategorisinde Seyma0606 (230 puan) sordu
0 oy
1 cevap 192 göst.

1,512,699 soru

24,672,548 cevap

367,342 kullanıcı

...