39 haftalık hamileyim hiç doğum belirtim yok, normal mi?

0 oy
680 göst.
6 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,051 puan) sordu

Canlar bende tık yok ne ağrı ne agirlasma ne kasılma ne açılma ne su:)) korkmaya başladım ben ne yapcam ya gelmiyor kızım sizin belirtileriniz var mj ne zaman başladı 

Gebelik haftası 38+5

5 Cevap

0 oy
6 Aralık 2021 (7 puan) cevapladı
Ben 39 +5 bende de hâlâ tık yok 2 gün sonra günüm doluyo ama oğlumun keyfi yerinde herlade gelmek istemiyor
-Reklam-
0 oy
6 Aralık 2021 (236 puan) cevapladı
Canim bende 38+3 teyim ama benim ara ara sancilarim oluyor karnim iyice aşağı indi ama daha dogum sancim yok ikinci gebeligim ilk oglumu 39+2kucagima aldim  kızım da artik ne zamn gelirse 40a kadar vakti var acele etme 
0 oy
6 Aralık 2021 (126 puan) cevapladı
38+3 olduk bende de sağ sırt bölgeme ağrı giriyor. Bugün kontrol vardı. Çatı muayenesi yapmıyoruz dediler. Enfeksiyon kapma diye. İlk doğumum hiç bir şey söylemiyorlar da. Bekliyorum.
6 Aralık 2021 (126 puan) yorumladı
Bende de aynı durum söz konusu.  Doğum türünü söylemiyorlar tamam da ne kilosu ne boyu hic bir şeyden bahsetmiyorlar. Kafası iki hafta geriden geliyor dediler. Ben dile getiriyorum ne iyileşme var ne durumu stabil hiç bir şey denmiyor
6 Aralık 2021 (190 puan) yorumladı
İnsan kendini degersz hisediyor. İlk zamnlar soruodum şimdi sormaktan da skildm onların denesi lazm bubkdar da bıkkınlık olmaz
6 Aralık 2021 (126 puan) yorumladı
Ben üzülüyordum şu an kendim internetten ne neye karşılık geliyor diye bakıyorum öğreniyorum ☺️☺️ Nts ye girince oranın kaç olması gerekiyor bakıyorum kendimce mutlu oluyorum ☺️☺️
6 Aralık 2021 (190 puan) yorumladı
Ya o hep değişiyor bazen önden gdio bazen aynı gdio bazen geri ben hicbse anlamadim kafası   crl plesantasi hep farkli
7 Aralık 2021 (126 puan) yorumladı
Benim de öyle ama sürekli baş bölgesi değişik çıkıyor ama ortalama oranlar olduğu için pek sorun etmiyorum. 10 günümüz kaldı bekliyoruz ☺️
0 oy
6 Aralık 2021 (190 puan) cevapladı
Persmbe uygulamaya göre 40. Hfta. Ultrasyona göre 39. Hfta bitck daha bişe yok
0 oy
6 Aralık 2021 (58 puan) cevapladı
Canım bende 38+5 aynıyız bende de tık yok karnım aşağıladı ama hâlâ beklioz hayırlısı olsun benim kızda gelmek istemiyor❤️ :)
6 Aralık 2021 (190 puan) yorumladı
Adet 4 Mart mi
6 Aralık 2021 (58 puan) yorumladı
10 mart
7 Aralık 2021 (190 puan) yorumladı
Ben 1 hfta geriden geliom zaten

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39 haftalık gebeyim ama hiçbir doğum belirtim yok, bu normal mi?
39 haftalık gebelikte herhangi bir ağrı, kasılma veya açılma olmaması oldukça normaldir. Gebeliğin 38 ile 42. haftaları arası normal doğum süreci kabul edilir ve çoğu kadın 40. haftayı geçebilir. Vücudunuzun henüz doğuma hazır olmaması veya doğumun kendiliğinden başlaması için biraz daha zamana ihtiyaç duyması sıklıkla karşılaşılan bir durumdur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalıkken doğumun başlaması için ne zaman doktora gitmeliyim?
Düzenli aralıklarla gelen ve şiddeti artan sancılar, suyun gelmesi veya nişan gelmesi gibi durumlarda vakit kaybetmeden hastaneye başvurmalısınız. 39. haftada bebek hareketlerinde azalma hissederseniz veya hareketleri rutininden farklılaşırsa, belirti beklemeden doktorunuzla iletişime geçmeniz gebelik takibi açısından kritik öneme sahiptir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını gösteren belirtiler nelerdir ve ne zaman başlar?
Doğumun yaklaştığını gösteren belirtiler arasında nişan gelmesi, hafif kasık ağrıları, bebeğin aşağı inmesiyle oluşan baskı hissi ve düzensiz kasılmalar yer alır. Bu belirtiler kişiden kişiye değişmekle birlikte genellikle doğumdan birkaç gün veya birkaç saat önce başlar. Bazı anne adaylarında ise hiçbir ön belirti olmadan doğrudan düzenli kasılmalarla doğum süreci başlayabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık gebelikte kasılma ve ağrı hissetmemek bir sorun mu?
39 haftalık gebelikte kasılma hissetmemek, bebeğinizin veya sağlığınızın tehlikede olduğu anlamına gelmez. Gebeliğin son haftalarında vücut doğuma hazırlanırken bazen sessiz bir süreç izleyebilir. Doktorunuz düzenli yapılan nst kontrollerinde bebeğin kalp atışlarını ve sizin rahim durumunuzu takip ederek sürecin sağlıklı ilerlediğinden emin olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 haftayı geçince doğum ne zaman gerçekleşir ve ne yapılır?
40 haftayı dolduran gebeliklerde doktorlar genellikle 41. haftaya kadar bekleyebilirler. Bu süreçte bebeğin durumu, su miktarı ve plasentanın fonksiyonu nst ve ultrason ile yakından izlenir. Eğer doğum kendiliğinden başlamazsa, 41. haftadan sonra doktorunuzun önerisiyle suni sancı veya diğer doğum indüksiyon yöntemleri gündeme gelebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 157 göst.
0 oy
6 cevap 490 göst.
0 oy
7 cevap 719 göst.
15 Kasım 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Cansu Altaş (83 puan) sordu
0 oy
3 cevap 339 göst.
2 Şubat 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sena uysal (798 puan) sordu

1,512,324 soru

24,667,770 cevap

367,081 kullanıcı

...